Monday, April 23, 2007

酒在台灣


在我來講,英國人、德國人、法國人和意大利人皆嗜酒,與我國只是方式與文化不同而已,並沒有境界高低之分。喝醉了,也都不是爛鬼?!

東方出名嗜酒的有日本人、韓國人、國內同胞和還未被統一的台灣人。日本人及韓國人的情況我未夠資格去形容。國內的,香港人亦大都體會過。剩下來,讓我簡述一下酒在台灣。

台灣人也喜歡在每一天下班後去喝幾杯。但原因並不是如日本人一樣,怕早回家被老婆及別的鄰居以為自己沒應酬而少看自己。他們在台式的 pub 或餐廳喝的大多都是啤酒,以台灣自家的台灣啤酒及日本的牌子為主。在香港我們喝開的如嘉士伯、喜力同生力等都不太流行。倒在一些在台灣少見的傳統英式 pub 像一間位於台北天母的犁舍,曾見過有香港流行的牌子。

台灣人也很喜歡溝酒來喝。譬如啤酒溝益力多;啤酒加話梅;啤酒溝紹慶加飯酒、啤酒加檳榔又或以上幾款作多重混溝。雞尾酒大家喝得多,雞尾啤更「精彩」!

台灣有不少喝酒的地方都有小、中、大及特大 size 的啤酒杯以供選擇。大的與香港的大啤酒杯 size 一樣,特大的那款大概是大的兩至三倍有多,好誇張的。但未算嚇人,有一次在西門町,我就曾在一酒莊內,喝到慶起,於是便乾脆用那裡的特大湯碗來喝,結果與那個檳榔土佬喝到差點要入醫院打點滴。

國內以汽水溝餐酒馳名中外,台灣也不讓其尊美。他們有以話梅或檳榔加進餐酒內的習慣。加了此二者的酒,餐酒不計,那些雞尾啤的確很易入口,更容易多喝多杯。

意外的是,台灣人的酒品相對起國內的及老外的如英國佬來說,算不錯。甚至比起香港的英雄地裡面的小混混,台灣人亦醉得斯文。當然,若萬一有衝突發生,嚴重程度會是拿東洋刀互片的鏡頭。不過,這種情況少見,儘管放心。

在台灣參加任何飯局 (尤其是晚飯) 及喜宴,除了開始的那一段時間之外,其餘的時閒我都默不作聲,默默耕云,盡量避免與席上的人有眼神接觸。因為,一有眼神接觸,他們便會恭敬地向你點點頭,微笑的向你舉舉手中的那杯酒,一飲而盡。那麼,如果席間常常四處望,有很多很多杯酒將會在等待著你。不喝?他們會認為你不給面子不敬。所以,最好還是一路吃、吃、吃。

當然咯,若自問酒量奇好、那天想醉、醉了也不怕出醜人前的話,又另當別論。最慘最要命的是,以上都不是而那天的菜式味道奇差,那就真係亞 lee lu ni ar~ 阿呢陀佛~~~~

16 comments:

xiao zhu said...

曾經在美國跟台灣客飲酒,那種豪飲法跟國內的都差不多。無論在國內或者台灣,如果不想飲,就一定由第一杯開始就不能飲,一滴都不能飲,這樣他們反而不會強迫你。千祈不可以以為說不懂喝,只喝點點以示畀面,那就一定萬劫不復,飲到你死都得。

有一個問題,究竟威士忌加綠色茶,或者加利賓納係大陸傳黎香港,定香港傳去大陸,定第二度呀? 嘥哂啲威士忌!都唔係飲酒嘅。

lu said...

話梅加酒其實也不錯,但檳榔加酒???真的不敢想像.

不過我不喝酒,沒我的事兒. :P

Anonymous said...

我在台北話明唔識飲酒﹐但陪飲柳丁汁和石榴汁都瀉o左兩天!

xiao zhu said...

space:

嘩哈哈哈哈,乜你咁"渣"架!

Anonymous said...

佢地飲酒精﹐我飲糖精﹐你話o勒!!!

你古台灣的柳丁汁同石榴汁﹐是純正果汁?
唔瀉到落賽形?

mad dog said...

喂, 飲酒搵幾個人一齊飲開心D. 一個人飲悶酒唔好呀, 傷身.

樂遊 said...

益力多加beer???真是難以想像。
道地綠茶加威士忌倒是害人物,好入口,使人在不知不覺間中招。
我還是喜歡whisky加冰好了。

梁巔巔 said...

小豬: i. 啱到極!

ii. 酒中加利賓納應該係國內獨家發明. 至於威士忌加綠色茶, 係某隻牌子嘅 whiskey 發明的.

lu 4妹: 加咗檳榔嘅酒, 比加咗話梅嘅更甜更易入口.

Space 兄: 台灣嘅嘢好污糟~

我試過喺啲夜市食到飲到差 oD虛脫, 但不是因為污糟, 而是因為中味精毒.

阿大: :) 我會小心, 保重. 謝謝.

樂遊兄: 飲 whiskey 我最喜歡純飲, 或頂多加一粒冰.

飲綠茶溝威 or "威水" 我會嘔.

macy said...

嘩! 好彩我無試過應酬台灣人,佢地咁飲法,真係命都俾埋佢.

"啤酒溝益力多;啤酒加話梅;啤酒溝紹慶加飯酒、啤酒加檳榔又或以上幾款作多重混溝。" ....想嘔!最怕d酒攪到甜爺爺.

都試過飲酒飲到又'柯'又嘔,唔係d酒,係d冰有問題...

收買佬 said...

無論咩人, 最怕酒品唔好, 飲大兩杯就大吵大鬧, 跟住
就嘔到七彩. 我識得條友就係咁, 係人都怕了佢.

又, 我飲到咁上下就會自動睡著, 所以d 人要灌我都要
揀係我家中, 或有足夠人手搬走我先得. :)

Anonymous said...

deduce from the above﹐收兄﹐是昂藏六尺﹐體重二百磅精壯男﹐從以前收兄文章已知兄台外形俊俏﹐真天人也!

收買佬 said...

Wrong. 我無六呎亦無200磅. (成世人未高過175cm, 亦
未重過165磅.:))

Anonymous said...

"我飲到咁上下就會自動睡著, 所以d 人要灌我都要揀係我家中, 或有足夠人手搬走我先得. :) "


百伍磅﹐幾個壯男就可以﹐送你回家喇﹐
收兄!!!

以後可以灌醉你都唔怕﹐你酒品好醉後唔會打跆拳道~~~~


"成世人未高過175cm, 亦未重過165磅.:)"

十足C朗足球員身材!!! 太高太壯反而欠靈活!

樂遊 said...

收兄:
有個朋友失戀去飲酒.....次日同我話佢飲了很多....坐的士回家一下車就勁嘔。
後來他的朋友同我話,佢在bar到已飲到發癲...大聲話好掛住人,要打電話給佢,後來打了電話給一個女性友人發癲。然後,推倒晒d酒樽....有的當然碎了。然後,在桌上大嘔,片台片地都是嘔吐物。佢班朋友仲要問賓妹侍應「do you know what his occupation is?」賓妹當然dont know la....其友曰「teacher...haha」賓妹即曰一堆「fxxk,shXt.@#XYZ」。其友扶他回家,一路吵一路嘔,要坐的士回家一下車又嘔。這位失戀朋友居然完全唔知,只記得結尾。
酒品是也!haha

梁巔巔 said...

Macy: "都試過飲酒飲到又'柯'又嘔,唔係d酒,係d冰有問題..."

亦有可能係因為有一排飲開, 個腸胃就自不然易疴.

"....想嘔!最怕d酒攪到甜爺爺."

最難頂都係威士忌加綠茶.

收收: 飲醉瞓著真係最好嘅醉法.

另, 你大唔大隻?

Space 兄: "以後可以灌醉你都唔怕﹐你酒品好醉後唔會打跆拳道~~~~"

哈哈哈哈哈哈~ 打醉拳先勁!

樂遊兄: Heeee! ^~

收買佬 said...

樂遊兄: 你好, 想不到為人師表都劈到如爛泥. :) 那你們
以後仲同唔同佢飲酒??

Space 兄: 我家陣開始中年發福, 有變成LDD 的趨勢, 說
我身材像球員沒錯, 只可惜係退役的那種. :)

LDD: 我唔算大隻. Adidas & Nike 波衫穿中碼, 係Kappa
的才要穿大碼. (Kappa 專出好像意大利國家隊的那種緊身
衣:))