Monday, April 16, 2007

末日記趣


週末

壹:

1300 Sharp 離開公司,熄燈熄冷氣之後,回頭望向自己的工作位置,那角落,被中午的陽光隔著茶色的玻璃射照,好靚!

那正午,全 office 只得我一個,我開懷地:「Hooooo~~~~!」了一聲。

甚舒暢!

貳:

去銅鑼灣買了幾隻碟後,到某出名的越南食肆外賣了牛油雞翼,回程在巴士上,坐在我旁邊的C 9不時望向我拿著的那盒好好味的越南式牛油雞翼。

C 9下車後,我終於可以將集中力集中在坐在我前面再前面的那一對孖女孩。

那一對生得非常標緻可愛,大約五、六歲左右的孖女,穿、梳著芭蕾舞裝束,不時扮獅子 (老虎或其他猛獸妖怪) 嚇坐在她倆後面的媽媽及一位親朋戚友。一路上,我已忍得好辛苦。待坐在我旁邊的那位C 9消失後,我便「嬲」她們玩口水。

我將口水吐出停留在自己的嘴唇中間,又吸又吐,哈哈,對可愛得意孖女跟著做。她們的媽媽和 autie 只顧著聊天竟然未有察覺。

正在我們得意玩樂之際,她倆竟然青出於藍,將口水吐了出來!

「唔關我哋事吖!後面嗰位叔叔教我哋 ga~」

坐在她倆後面的親人回頭望著我。

。。。。

兩頭小鬼在笑。

那一個極短途車程,我永遠不會忘記。

叁:

晚上吃完了自己煮的雜錦海鮮烏龍麵後,才九時多,他媽~~~~ 的竟然在廳中的沙發上中吓中吓,睡著了!

XQYZ##XX!%%#YYZX#!XYX

週日

壹:

出去買些東西時碰見小學一起坐白牌,高我兩年級的一位同校生,我落樓梯他上樓梯,見到:「Hi~ 許超人」然後,他答:「Hello~ 梁巔巔~」

很久很久,沒有聽過故人叫自己的全名了。

那刻感覺彷彿回到小一時。Heeeee~

貳:

看了三張碟~ n 年前的「韋小寶奉旨溝女」同最新的「門徒」;番煲了「每天愛妳八小時」,「門徒」好正!過兩天會特意開一篇去寫寫睇後 feel。

至於「每天愛妳八小時」,番煲原因,除了好看,就係因為入面有一句身同感受切膚之痛無奈又無奈的說話~ 「每一次都認真不過永遠俾人飛~」


祝各位有個甜夢伴睡。

25 comments:

Anonymous said...

牛油雞翼, 清亭?
又教人玩口水, 好刻人憎!
中文全名, 真係無乜人咁叫我啦.

xiao zhu said...

咦,核突佬!

cheryl said...

仲以為真係你office添~

係啦核突佬,玩口水,你教佢哋吹口水波啦咁醒... 叔叔!!

Anonymous said...

銅鑼灣買回程在巴士上C9 不時望向我拿著的那盒好好味的越南式牛油雞翼。

我想c9 and 我都有同一個疑問。新鮮製成的越南式牛油雞翼是不好吃的嗎?

文中你沒有提到吃越南式牛油雞翼,還在雪櫃內面? 需要等幾多天才吃最好?

Anonymous said...

你好核突呀!教人玩口水!

梁巔巔 said...

1: "牛油雞翼, 清亭?"

係. 順帶一提, 清亭同燕京 (同一集團) 五月會搬. 新地址喺信諾保險大廈.

"又教人玩口水, 好刻人憎!"

好好玩!

"中文全名, 真係無乜人咁叫我啦."

所以好有小孩 feel! ;)

小豬 & 3: 我是變態!

5: 我都想我 office 好似幅相咁正. 但, 而家嘅都唔差~ 遲 oD等我影番張先~

"係啦核突佬,玩口水,你教佢哋吹口水波啦咁醒... 叔叔!!"

有教. 但喺車度震吓震吓, 好易爆破的~

Space 兄: "文中你沒有提到吃越南式牛油雞翼,還在雪櫃內面? 需要等幾多天才吃最好?"

拎番屋企再焗熱食 ma~

樂遊 said...

教壞細佬。
門徒...正!衰在有個口水多過茶,說教大過天的結尾(浴血劉華與吳彥祖真情對話)。古天樂似搞gag多過演道友也是敗筆,另外以道友來說,古天樂太「肥美」了。

暗黑的卡夫卡 said...

教人玩口水?!!??

I can TOTALLY imagine you doing that Mr. Din HAHAHA

"有教. 但喺車度震吓震吓, 好易爆破的~"

...you got issues man!

梁巔巔 said...

樂遊兄: "門徒" 有個種吸引人追落去味道. 另, 劉德華嘅演技亦好好. 個人認為佢2000年以前都不太會演. 但之後, 掂!

卡夫卡兄: Heeeee~ 好過癮!

Anonymous said...

咁即是新鮮製成的越南式牛油雞翼是不好吃的!

梁巔巔 said...

咁梗係新鮮製成的越南式牛油雞翼是好吃! 我外賣只因孝敬爸爸媽媽的啊! ^^

xiao zhu said...

巔巔,唔好意思,想借你個地方問下樂遊兄啲嘢,你唔介意啊呵? :P (不過唔知道佢會唔會返黎呢度再睇?)

樂遊兄:

點解你個blog 好多時click入去冇嘢睇嘅? 又唔係找不到網頁個隻,係blank嘅!呢兩日又係咁喇!

Anonymous said...

啊!! 雖說仔大了﹐祇會孝敬外父外母!

巔巔兄做了個好榜樣。

Anonymous said...

燕萍吓嘛... 燕京?

梁巔巔 said...

小豬: 隨便~ :)

Space 兄: 我又真係孝子嚟 ga 噃!

大 Mad: 噢, 係, 妳啱.

cheryl said...

你屎啦,我個friend邊揸車邊吹...哈哈 XD

梁巔巔 said...

我嗰啲薄好多, 仲晶瑩靈動~ 唔同.

收買佬 said...

樂遊兄:
>另外以道友來說,古天樂太「肥美」了。

正是, d “老同“ 通常牙爛,面黑, 無肉又皮膚巢0架嘛.
若然上電會令人健碩, 那無人去做GYM 啦, 去上電算
啦. 呢一幕, 係全片最意識不良的地方. :))

燈神:

你有無聽真? 你肯定你那位小學同學係叫你梁巔巔而
唔係梁燈燈?? :)

梁巔巔 said...

喂, 收收強力膽, 好似係你咒嗰隊, 嗰隊得, 撐邊隊, 邊隊衰喎~

你咪御個朵落我度~

收買佬 said...

講真, 我八強落注全部贏輸各半, 打個和, 唉. :)

macy said...

壹:全公司得番自己一個,真係好好feel,我嗰陣,係公司映相吖.

貳: 牛油雞翼,好肥膩...

我以前有個男朋友吹口水波好叻,好鍾意睇佢吹,好似吹肥皂波咁,但係我吹唔到咯.整到個波吹出來就爆.你都係唔好教人地d囝囡啦,正所謂好佬怕爛佬,爛佬怕潑婦.蝕低係你喳.

叁:恭喜,你己步入老年咯.

壹:嘩!^_^

貳:又煲碟,有無做吓運動吖!?

梁巔巔 said...

收收: 好過輸晒!

Macy: "貳:又煲碟,有無做吓運動吖!?"

.....

"正所謂好佬怕爛佬,爛佬怕潑婦.蝕低係你喳."

潑婦怕癲佬吖! ^~

Kidding! 妳說得對! 下次盡量唔會咯! :)

Anonymous said...

下次可教挖鼻孔, 然後作勢- 彈...ha...ha!

翩翩 said...

我识个幼儿园校长都钟意教D细路玩口水!

梁巔巔 said...

Uncle: 哈哈哈! 試過! 我仲配合個撩鼻屎樣 tim! XD

翩翩: Hihi! Long time no see!

"我识个幼儿园校长都钟意教D细路玩口水!"

Haaa~ 真 ga!? 呢個校長一定好有愛心唧!