Friday, February 16, 2007

Din Din Be Goode!

喂~~~~~ Hooooooo~~~~ 一齊嚟同我扭番個 Rock 先喇喂!



雖然小弟成日都上身 Hyper 兼 Natural High,但今日有單嘢真係好開心!呀哈哈哈哈哈哈~~~ 下一鋪,直隊之前失落咗嘅某個目標!

Go!Go!Go!Din Din Go!
Go!Go!Go!Din Din Go!
Go!Go!Go!Din Din Go!
Go!Go!Go!Din Din Go Go Go!
Go!Victor Be Goode!

P.S. 畀啲耐性,睇到後半段,您哋就知我今日有幾 High!

12 comments:

Anonymous said...

真係好hi喎!咩樹咁開心呀?

macy said...

嘩!正吖! "back to the future" 吖.
是我最愛的電影之一,經典!
& I love Michael J Fox too...
thanks for sharing!

我估下先,係米赢左波?

^_^
ps 你會唔會開估架?

暗黑的卡夫卡 said...

I love that scene too in Back to the Future haha...

Too bad he got 帕金森...really sad...

=(

梁巔巔 said...

Joyce:

^^

Macy:

我記得我同妳識都係緣起一篇關於佢嘅片. ^^

"我估下先,係米赢左波?"

唔係~

"ps 你會唔會開估架?"

Ummm.... heeee~

卡夫卡兄:

簡直經典!

aulina said...

睇唔到... :(

mad dog said...

anyway, wish you all the best lah! :)

翩翩 said...

你成日都有經典post,ummm....年代很近! :)

Hyacinthus said...

祝願巔巔豬年:
諸事大吉.諸體心健.諸帆風順 
豬籠入水.豬肥屋潤.豬腹經綸

Anonymous said...

謹祝府上各位:

春節同歡 ﹑歡渡春節!!!
年年大賺 ﹑恭喜發財!!!

梁巔巔 said...

Mad Dog & 柯蓮娜:

^^

翩翩:

唔通妳又係七字堆? :)

風信子 & Space 兄:

等陣去您哋嗰度!

xiao zhu said...

祝你身體健康、心想事成、早日覓得如花美眷!!

macy said...

吓! 唔係?! 咁係咩呢? 分享下吖.

係米都係賺到錢先?定係攞到份contract?

哦!我都係"7字堆"架!

"我記得我同妳識都係緣起一篇關於佢嘅片. ^^"

係吖係吖! ^_^