Tuesday, February 20, 2007


這束菊花,本來準備為未來的一篇「菊花與劍」作為圖片。

但現在,要以「她」的第一次去哀悼一位曾經是朋友嘅「佢」的永別~

13 comments:

Anonymous said...

梁生,嚟料喇?

Phil

heartmomentum said...

你好,想請教你怎樣好像你那樣,在右欄顯示labels?

梁巔巔 said...

Phil?!?!???!?

稀客 ar ha!

今晚要整篇 "送客"~

Louis:

Hello~

唔好客氣~ 我都係電腦白痴!

你入去 "Templete" 度揀 "網頁元素", 跟住揀 "Labels", 咁喺裡攪就得 ga la!

^^

heartmomentum said...

我真係電腦白痴呀!

唔好意思,想問template中文是什麼?因為我應該係用中文版...

梁巔巔 said...

Heee heee~ Templete = 範本

heartmomentum said...

ok了!謝謝!!!

Anonymous said...

好淒美丫吓!

aulina said...

永別係堅定流?

梁巔巔 said...

柯蓮娜, 妳睇最新嗰篇就知一二~

macy said...

唉!由"佢"去咯,唔好晒左d菊花.雖然唔知你鬧邊個!!

我最愛菊花,你d菊花好靚下喎!係邊度買.

macy said...

义開先!關於你的”水瓶座”篇:

我是水瓶座架!是非常接近星座書的性格,老實說,喜歡過我的人都無咩好下場架,只因”作惡多端”,而家要食齋&積多d陰德咯...

而且自已都覺得自己好飄忽不定,三分鐘熱度,好煩...>__<

xiao zhu said...

Let go!

梁巔巔 said...

Macy:

oD菊花真係好靚! 但喎都唔知邊度買~

"我是水瓶座架!是非常接近星座書的性格,老實說,喜歡過我的人都無咩好下場架,只因”作惡多端”,而家要食齋&積多d陰德咯..."

妳老公好醒! 娶到妳! 常覺得追到水瓶座嘅人都唔簡單! ^~

小豬:

係.