Friday, February 02, 2007

一點感受



自少就很喜歡聽舊歌,曾有一段好長的日子,每天每晚都會聽著。現在每逢一聽到它們,好自然就會憶起那時古銅般顏色的黃金浪漫歲月,一段多麼溫馨醉人又無憂無慮的日子。

九十年代中期開始,一位位英文金曲原唱者相繼來港演唱。其中,我錯過了很喜愛的 Patti Page,到幾年後,當我知道另一位我亦同樣喜歡的 Engelbert Humperdinck 將會到香港開演唱會,那刻,我對自己說一定不可以再錯過。

那時一直只在酒吧、耳筒卡式機聽著好像 The Last Waltz,Release Me,Am I That Easy To Forget 等的金曲經典,怎也想到十多年後能夠親身現場欣賞原唱者的演繹。那一種感覺,好戲劇人生。亦如造夢,然而,卻又清楚知道是那麼真實。

2002年冬天,在會展欣賞著 Engelbert Humperdinck 演繹他自己的每一首經典,感受似幻似真,像身處一個絢麗又迷濛的甚麼地方。特別唱到 The Last Waltz 時,其中一段「La la la la la la la la~ I had the last waltz with you~ Two lonely people together~ I fell in love with you~ The last waltz should last forever~」由在場觀眾一起唱出 (就如本片開首),那一遍和諧、溫馨、怡人,真情幻意的妙不可言,真諦玄妙,全部盡在不能言傳,只能意會的震撼心靈之中。

14 comments:

收買佬 said...

>自少就很喜歡聽舊歌

舊寬如夢0個隻?? :)

aulina said...

你斃喇你,心態越來越中坑喇...

(有口話人囉我,我早兩日買咗……你估下先啦!)

梁巔巔 said...

收收: A~ 都 liky! 仲有好似 "我的心裡只您沒有他", "絲絲小雨", "愛的箴言" 等等. 正! ^^

柯蓮娜: A~ 係成熟浪漫~ ^~

"(有口話人囉我,我早兩日買咗……你估下先啦!)"

Um.... 又買咗霖霖 or 傑哥嘅舊碟? 又或者係, keee keee, 買咗英文金曲雜錦?

Anonymous said...

Patti Page.....

http://www.misspattipage.com/music.html

Changing Partner
Tennessee Waltz
(How Much Is That) Doggie In the Window

aulina said...

小霖全部買哂喇,佢產量唔多,好易攪掂。

傑哥從來都一出即買,人地冇我都有,所以唔可能…

竟然係

Carpenters!

我老得快過你呀...

macy said...

梁巔巔,

嘩!呢首歌真係好正.thanks

我好濫既, 咩歌都聽, 懷舊英文歌,係係伍家廉&uncle ray的節目度聽番黎,我浄係識nat king cole, louis armstrong, carol kidd...喳,但係都佢地播得,我都好鐘意聽架.永遠覺得舊歌好似d舊片的女主角咁,永遠濛瀧美麗,歷久彌新.

喂喂!得閒又介紹下俾我聽/睇吖!

睇番你戒煙個篇,我估你同我老公差不多年紀,煙齡都差不多,但係佢就無你咁叻肯dik起心肝戒煙咯...>,<

你食緊個隻係咩牌子的戒煙糖吖?

加油!支持你戒煙架!!

Aulina Chan,

我都好鐘意Carpenters! 知道佢又有碟啦,都會買喎.

aulina said...

macy,我在尖沙咀金馬倫道口那家買,這個星期特價,才$89,3x首呀,幾抵呀!

(不過我唔算鍾意囉,我顛架,見到啱心水唔理鍾唔鍾意都會買架,有compulsive disc buying disorder... )

Anonymous said...

哈我淨係中學時鍾意唱英文文歌唧... aulina, carpenters 我地都成日唱, 早期去K (出去唱果隻)最鍾意唱Close To You 同 Rainy Days & Mondays! :)

梁巔巔 said...

Space 兄:

Wow~~~~ 個 Patti Page 網好正! 仲每首都有試聽! 多謝! :)

Macy:

其實我都唔係聽死某幾個呢, 好聽就聽 ga 喇. 但好似 Elvis, Patti Page, Frank Sinatra, Carpteners, Nat King Cole 同呢個Engelbert Humperdinck 等零舍多煞食好聽靚歌, 就熟 oD聽多 oD. ^^

我食 o緊嗰隻戒煙糖叫 Pfizer Nicorette (個盒丟咗, 照抄排糖後面 oD名.), 萬寧有得賣.

"但係佢就無你咁叻肯dik起心肝戒煙咯...>,<"

試吓威逼利誘! ^~

柯蓮娜:

Carpenters! 都鐘意!

佢哋嗰首 Yesterday Once More 唱到有一句~ Every Sha-la-la-la, every Wo-o-wo-o still shines 之後嗰句和音好好笑, 摷極都摷唔到係セ, 音大概係 every 嗚兒剎 koo 兒.... -___- 哈哈~

"我老得快過你呀..."

慘咯~ XD

"我顛架"

知好耐~ ^~

Mad Dog:

唱得好唔好聽先~~~~~~

aulina said...

Pfizer,好似最出名唔係呢隻藥喎...
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

梁巔巔 said...

唏~ 有效就為之 vely good~

妳有譯開藥? 話時話, 最掂邊隻?

樂遊 said...

英文歌就較少聽(英文差ma),但很鍾意Bing Cosby的聖誕歌(聖誕點能夠無bing cosby)和Nat King Cole,F.Sinatra都不錯。不過,舊歌之中我反而最喜歡林子祥和陳百強(後者似乎相對地太young了)。聽舊歌,可能因經過時間的淘汰,往往就如讀古詩宋詞、明清散文,部分題材或有點過時,但永遠有一種雋永、清新。

Anonymous said...

梁公子,開頭那段真的如你講,很動人!我看了好幾遍.

梁巔巔 said...

樂遊兄:

"聽舊歌,可能因經過時間的淘汰,往往就如讀古詩宋詞、明清散文,部分題材或有點過時,但永遠有一種雋永、清新。"

啱!!!!!!!!

Joyce:

真係好正! 我有幾次再睇都有 oD鼻酸~