Wednesday, January 31, 2007

七撚懵懵食甜筒~ 鬼鬼祟祟偷蕃薯~


嘻嘻~ 台灣嘅土仔阿扁同畀佢玩 Q 到殘嘅民進手淫黨又搞小動作喇!今次要刪除去孫中山嘅國父名號,哈哈~ 有料兼底氣夠嘅,學通寶兄講:「有種,就把中華民國這國號除掉吧!不然,國父就是國父,孫中山先生就是先生。小家子氣的左修右刪,實在醜陋之極。如斯行為,不單去不了中國化,更反映海峽兩岸是那麼相似的活像一家人,特別在惡劣行為上。

聽講,唔單只咁,連金門炮戰呀,咩統一中華等等都刪~ 唉,呢班友,用番佢哋成日想以閩南文化自主嘅台語 X 吓佢哋~ Shou 味 (味讀國語陽平聲)~ 即黐撚線兼戇鳩!喂,你班手淫式台獨小丑,閩南人都係中國人嚟噃!仲有,自瀆式快感,越多越傷身!切戒~

國民黨統治台灣,係做過好多衰嘢~ 但比起你哋呢個所謂本土政權,好好多!至少,喺國民政府之下,你哋台灣曾經有著奇蹟。

最後,咁 Q 叻,咪攪咁多嘢啦,宣佈獨立吧!唔好喺度七撚懵懵食甜筒~ 鬼鬼祟祟偷蕃薯~ 幹你娘~

13 comments:

Anonymous said...

梁兄..唔好咁燥...小人物即係小人物...
童軍隊長.即係..應該係小狼隊隊長...
鍾意吹d打....鍾意搞小動作...沒喱實際..
剩係識搞意識形態..標榜自己係{大灣冷}
佢地再過十年..等佢地食哂d老本..好似偽民主黨一樣剩係識食六四的老本...沒乜見樹..到時就收皮...而台灣人就係咁..自己選的領導人..應該講有乜野[磨聚專}[無水準]的人民就選乜九的領導人...抵x死..活該..如果連馬英九都話要棄選咁就真係抵x班大灣冷死啦...到時中共又可以利用台灣搞民主為借口,話香港人係唔可以有民主制度的,到時阮都無見眼睇呀...希望2247香港可以雙普選啦!

Gary

Anonymous said...

小得好wo巔巔,嗰班人真係睇佢前面憎佢後面!

Anonymous said...

民進黨的臺灣﹐就是學日本人﹐刪掉除去歷史教科書來 "去中國化"。李登輝念念不忘他自己是日本人﹐陳水扁是李的選擇的﹐全部都是為將臺灣成為日本的一部份鋪路﹐李陳要台灣回歸日本殖民地﹐讓李登輝回復他的日本名
【岩里正男】﹐
做神主牌。他日可供奉入靖國神社!!

陳水扁的日文名字呢?

Anonymous said...

維園阿伯上身

Anonymous said...

巔巔, 維園阿伯上身?

梁巔巔 said...

基哥:

台灣, 冇 ga 喇~ 連唯一希望~ 英九哥都落得如此, "聽" 趴街~

Joyce:

係抵 X~ XD

Space 兄:

睇鳳凰衛視, "李等會" 高調宣佈自己是主張中國統一之人.

跟住班分折員話佢係想為2008年總統競選拉票而咁講. Haaaaa~ 梗唔係~ 係為攪土仔扁 ma~

Come On:

點只呀~

癲過檳榔佬呀! XD

Anonymous said...

李陳互抯貓尾!!!

梁巔巔 said...

Um..... 又有可能 wo.... 但我諗機會不大.

因為呢兩 "父子" 已反臉反到九彩.

Anonymous said...

"因為呢兩 "父子" 已反臉反到九彩. "

陳李兩人的淵源深厚﹐只要有共同利益﹐再次攜手合作﹐絕對有可能。巔巔兄既然可以稱兩人為【父子】﹐ 雖有說無仇不成父子﹐但也有說父子無隔夜仇﹐ 更甚者﹐九哥哥現今的處境﹐下屆總統又是民進黨的﹐也是未知之數。讓我們放長雙眼看看。

收買佬 said...

LDD: 你係閩南人?

梁巔巔 said...

唔係呢~ :)

Anonymous said...

越睇王金平越似當年李登輝﹐

“有人表示李登輝修正路線,是為了幫王金平鋪路。王金平說:「幫我? 為什麼幫我鋪路?非常感謝,我毫無所悉。」”

只是近年才留意此人﹐巔巔兄可有評語?

梁巔巔 said...

我之前喺靚主播度都有講過吓. 呢條友, 傳聞係李登輝枝針兼秘密武器.

事實上, 佢同李行得好.

李登輝攪台獨, 真係手段厲害兼眼光伏線長遠到得人驚!

另, 王金平係台灣本土人, 有稱北馬南王. 但佢肯定堅過馬英九好多! 剩係睇佢唔打埋身波, 鑊鑊杰嘢佢都能唔沾上身, 就知唔簡單!

仲有佢散發嗰種森沉, 冷, 好堅~