Saturday, January 27, 2007

搭驚魂


由於我差唔多住喺大廈最高嘅層數,所以平時入都冇人。

前日,門一開,我驚叫了一聲:「嘩!咁猛!!!!(我係真驚)」我見到一個著住件紅色中國綿襖,塊面白到誇張口唇血紅過鮮血,梳住高髻嘅女人!

我定神再睇,原來係住喺樓下嘅一個住戶。可能佢唔記得按制,所以上咗我嗰層。

入後,佢個吹脹同谷氣樣,我全個程又尷尬,又忍笑忍得好辛苦。卿本正常人,奈何攪到隻鬼咁呢頂~

24 comments:

Anonymous said...

我試過被一個包著頭(veil) 唔知是印度定巴基斯坦女士嚇壞過一次但不是在家的大廈是在太古坊的LIFT。

也是嘩嘩兩聲!!! 都幾embarrassed!!!

梁巔巔 said...

講真, 如果深夜真係以為係鬼 ga!

收買佬 said...

尷尬就好彩啦, 若然佢真係不再屬於呢個世界, 你唔尷尬, 但係就....

梁巔巔 said...

得人驚!

Anonymous said...

梁巔巔 said...
講真, 如果深夜真係以為係鬼 ga!

Sat Jan 27, 05:22:00 PM HKT


收買佬 said...
尷尬就好彩啦, 若然佢真係不再屬於呢個世界, 你唔尷尬, 但係就....

Sat Jan 27, 05:29:00 PM HKT


梁巔巔 said...
得人驚!

收兄﹑巔巔兄:
尷尬!!尷尬!! 小弟 讀兩位的回應﹐名字一攔變成”密碼“﹐你們那邊有冇同樣問題???

梁巔巔 said...

唉, 我啱啱轉咗新版, 以前同而家留言者嘅名字, 如 Space 兄你所說, 名字一攔變成密碼 (英文名字除外)!

Anonymous said...

話加匿媽時打 !!! ^_*

lu said...

wah... where did you find that illustration? it's pretty scary!

maybe your neighbor was just about to go out for a costume party. but then you actually managed to squeal/scream/exclaim means that you're still sensible enough to make a comment (i.e. not that scared). :P

vicky said...

好頂癮!

Anonymous said...

巔巔兄:
轉左BETA 有分類好正﹐但個 TEMPLATE 頁底要加番 NEXT PAGE 或 OLDER BLOG 和
PREVIOUS PAGE 或 NEWER BLOG﹐呢家唔見左。

梁巔巔 said...

lu:

我喺 google 打 "女鬼" 搵到! XD

"maybe your neighbor was just about to go out for a costume party."

唔似喎! 日光日白又係閒日無乸乸點會有?! .... 有仲驚! Heeee~

"but then you actually managed to squeal/scream/exclaim means that you're still sensible enough to make a comment (i.e. not that scared). :P"

我樂觀~ ^~

Vicky:

亦好驚~

Space 兄:

"但個 TEMPLATE 頁底要加番 NEXT PAGE 或 OLDER BLOG"

要自己加?

"PREVIOUS PAGE 或 NEWER BLOG﹐呢家唔見左。"

呢個, 你意思係之前新版有, 而家冇咗吖?

Anonymous said...

嚇鬼死囉... 幾點鐘?

梁巔巔 said...

!

一秒鐘前啱啱喺妳度留咗言!!!!!!!! "橋"!

"嚇鬼死囉... 幾點鐘?"

上午囉! 晨早溜溜.... 真係 "彩"~~~~~~~~

Anonymous said...

OK喇﹐改埋版面﹐PAGE 返翻黎喇。。。。。掂晒!!!!

梁巔巔 said...

^~ Thank you~

Anonymous said...

終於換左新版喎!

梁巔巔 said...

正唔過之前?

收買佬 said...

inner space 兄 & 梁老闆:

我發覺係新版有時係show 了我真名, 而並非收買佬...
(我係上回係inner space 兄度留言先發覺呢點.)

若然不幸俾人知我係乜水, 就真係慘過係lift 度撞鬼....:)

梁巔巔 said...

"我發覺係新版有時係show 了我真名, 而並非收買佬..."

!!!!!!!!!!!!!! 咁離譜?!??!?!!?!? 咁你有冇反映呀?!

Anonymous said...

為保留 收兄 私隱讓我試試可否刪掉那個留言

^_*

The Inner Space said...

為保留收兄私隱讓我試試可否刪掉那個留言。。。。。^_*

OK 攪掂!!! 收兄請到http://mindnecessity.blogspot.com/2007/01/2-nfl-super-bowl-sundaynfcchicago-bears.html

一看是否滿意??? 並希望沒有帶來收兄的不便﹐以後多多交流。

Silence said...

換着是我, 可能會害怕到不懂得驚叫。

梁巔巔 said...

Keeee keee, 寧靜, 咁妳要搵個男仔保護喇~

Silence said...

"咁妳要搵個男仔保護喇~"

哈哈, 揾到先算喇。