Friday, January 05, 2007

皇后大道西奇遇之點只茶餐廳咁簡單~


昨日早上有點事情要去上環 (皇后大道西) 附近辦,解決後,只有十點左右,肚好餓,提醒我還未吃早餐,於是一路沿著皇后大道西往薄扶林方向走,反正也有很久沒逛過。而且,亦不知政府何時又要摧毀這片最後樂土,所以,趁著這次,懷著佛心閒情,一邊細味這處香港開埠後最早期有人聚居的地方,一邊找食肆吃早餐。

我很麻煩的。很多時候不知選擇那間食肆;選擇吃甚麼的時候,那間食肆不宜有太多選擇,否則,我要弄很久才決定~ 花心兼衰過女人。

一路行,有幾間我都只係望門而過,直至到走到這一間,一間嬌小玲瓏的普通茶餐廳,我看了一看,被它細少但親切的環境吸引,走了進去。這完全是一剎那的主觀感覺。

坐下來,第二個感覺是挺乾淨,雖未致窗明几淨,但已足夠令人舒服。接著,有三樣東西令我不得不寫這一篇。

一碗餐蛋麵、播著的電視與及餐牌上的菜式。

那碗餐蛋麵一上檯,已知不是隨便將麵滾一下,倒進滾水加調味粉,蛋煎到鬼五馬六兼凍冰冰,兩塊午餐肉彷如鞋底般硬夾「鞋」的餐蛋麵。例子,港大 canteen 的餐蛋麵。

它的湯底濃稀適中,呈乳白色,喝一口,便知是用豬骨等去熬。如此溫馨的湯底配合煙韌的麵條,正!還有其他兩位主角亦同樣誠意十足。蛋煎得剛好,蛋白部份甚滑而蛋黃剛剛好熟。兩塊午餐肉不太軟也不太硬,好!一齊全部熱乎乎同您親熱!正!好!爽!連甚麼新 X 記,翠 X 都給比下去。

電視播著的也同樣令我對這間茶餐廳加分。大家會問:「又關甚麼事?」店主竟然播亞記啊!嘩,大家有幾何在外見過食肆揀亞記來播?!外面播的不是無記就是冇線。有性格!更正的是剛巧重播廿幾三十年前的浣花洗劍錄。。。。噢~~~~ 此情此境,十足十回到過去!

最後一樣的是它的餐牌。它有很多以羊為主的菜式如羊肉燴麵、羊肉嗆湯麵、蔥爆羊肉、京燒羊肉及羊肉水餃等等。對於羊痴的我,正中下懷。但最令我驚訝的是,它有一道菜,叫京燒驢肉!驢肉呀!驢肉呀係!有云:「天上龍肉;地下驢肉。」(要用國語讀出先夠神髓) 小弟我到過不少地方 (香港 :P),就從未見過香港有食肆提供吃了耳朵也會郁動起來的驢肉。(唯一一次是在廿幾年前在北京吃過。而出名甚麼都有得吃的台北也沒有。不知廣州如何?)

我忍不住問店主:「真的是驢肉?」她點頭,並說:「要下星期才有貨。」
「你們是北方人?」我好奇。
「不。是廣東人。」她微笑的答。

不打緊。不是北方人也能弄得出一手好吃的外省菜。正如弄一頓好的法國大餐及煎一塊靚牛扒也不一要法國人及西方人才行。

餐牌上各款菜式的價錢只是大約二十多塊到四十多塊錢左右,很便宜。肥鴨,今次不會像妳去兩興般,要$1600才可落樓!^~

臨離開前,十一時多,他們正吃著午飯。看見他們的餸菜,忍不住問:「有羊肉嗎?」「沒有羊肉,有生炒排骨。」我示意可否。。。。她給了我一塊。好味!

雖然我沒有試過它的其他菜式,但就憑那一碗餐蛋麵同其他表面證據,我相信會是不錯的。我將會再去,但去之前,我會先打個電話問:「驢肉有未?」

店名:新翠京式、港式餐廳
地址:皇后大道西218號 D 地下
電話:2291 0092 (有送外賣服務提供) Posted by Picasa

18 comments:

Anonymous said...

聽說北方人吃驢肉是生毆毆凌遲咁一切下來煮煮便吃﹐十分殘忍。

是我記錯還是真的???

Anonymous said...

馬肉食過,同牛肉無分別.驢肉也該不會特別到那裡吧.
播亞記那段好過癮!

Anonymous said...

驢肉未食過,真係要去試下.^^

肥鴨

vicky said...

It's nice, but not convenience for me.

Anonymous said...

http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=16189

Anonymous said...

西環邊頭呀? 問我丫嘛! 我以前係附近既街坊.

Anonymous said...

剛剛睇完個map, 哦, 原來你去左東邊街果頭. 咁我唔係太熟啦. 食完飯應該去正街源記食糖水嘛. 另外附近有間森美餐廳Sammy's Kitchen都好出名, on皇后大道西既, 應該係你去果間茶餐廳附近.

macy said...

還是舊的餐廳最好,總是真材實料,童叟無欺.

嘩!很想去試試哦!

但驢肉就唔啱我咯.

我公司樓下的"祥利冰室",是舊式茶餐廳,則係綠色瓷磚,厚咖啡杯,緑色膠碟,仲有古董收銀機,&閣樓,很有風味;而且經常借來怕戲,通常是杜棋峯那種片.

我們總是被它的旦&coffee吸引住(連熱杏霜都特別香滑).因為我不吃肉,(湯可以接受)所以常吃旦面&旦治,非常有旦味及濃郁的湯,真棒!

梁巔巔 said...

Space 兄:

!

有聽講過呀! 不過係一部份人嘅食法咋啩我諗.

詳細係將隻驢仔打到半死, 然後將牠四隻腳埋喺地下, 跟住, 你要牠邊部份塊肉, 首先用滾水淋落去, 淋幾次. 然後就割出嚟再放落旁邊個鍋度滾幾滾, 即成.

....

冇陰功~

匿名者:

又唔係噃~ 即係等於連牛都有分神户級同普通級; 豬都有分極黑豬同普通豬 la! 何況, 馬同驢都唔同.

但同意馬肉冇咩特別.

亞記 oD節目, 尤其係國際台, 真係唔錯嘅!

肥鴨:

真係要去試試! :)

但記得打去問咗有冇驢肉先喎.

Carrie:

睇咗~ 嗱, 証明我啲 taste 信得過啦!

Mad Dog:

咦! 原來妳, 柯蓮娜同我三個以前住得咁近 ga!? 話唔定大家 n 年前見過, n 年後嘅而家, 07 Blog 上再重聚呀! ^~

"食完飯應該去正街源記食糖水嘛. 另外附近有間森美餐廳Sammy's Kitchen都好出名, on皇后大道西既,"

糖水唔啱我嘛.

森美餐廳, 正呀! 平靚正! 唔好講笑, 佢 oD牛扒同 Jimmy's Kitchen 有得揮.

"應該係你去果間茶餐廳附近."

冇錯, 好近.

Macy:

唏, 咩都試下吖嘛! 驢肉 ja ma~ 又唔係貓肉狗肉. ;)

祥利冰室喺邊度吖?

Anonymous said...

梁兄,

兩興咁貴?好少去,通常去行過少少去尚興多d,不過都系去食d平價菜啦... :)

梁巔巔 said...

Xavier 兄:

係囉, 我都唔知 why 肥鴨點解要成$1600埋單. :O

我平時去都係五、六個人, 都係 around $500至$800.

可能好食得滯, 越叫越多! XD

肥鴨, 係唔係呀? ^^

Kineyi said...

香港的餐廳少了的就是誠意!
另"花心兼衰過女人",小心性別歧視。女人好長情o架!

Anonymous said...

在中學時,午歺時間,吃遍了大道西,正亍,西边亍,東边亍等大部份的茶楼歺室。舊相片帶來回憶,記得十号巴士總站還是在正亍。

梁巔巔 said...

Kineyi:

"香港的餐廳少了的就是誠意!"

係 la!

但又講番轉頭, 有 oD想有誠意又無可奈何~ oD租金咁貴, oD大地產商吸血鬼租金年年加, 一見你生意好啲, 就仲加多 oD同你分身家. 唉, 賺 oD錢有六成用嚟畀咗租金! 咁想有誠意都難.

另"花心兼衰過女人",小心性別歧視。女人好長情o架!

衰過女人係指唔知揀邊樣好呀~ 我點敢得罪女人~ ^~

Haricot 微豆:

回憶, 總是最美的詩, 彷如黃金的旋律....

Anonymous said...

巔巔!現在才點順利啊!

祝你新一年快樂!

驢肉,甚麼味道的?

xiao zhu said...

天氣雖然開始轉冷,卻收到梁兄的特意問候,感覺很溫暖,衷心感謝!

I'm OK. 仲頂得住!不過最近的確俾接二連三嘅問題纏擾得好緊要,單單都"杰噠噠"(冇誇大),係0個句,低處未算低,所以身心都好攰。裡面有太多太多嘢鬱住鬱住,但係又寫唔到出黎,所以冇喺自己個 blog 寫嘢,不過都仲有留吓言。

今晚正想睇吓出唔出到嘢,一開就睇到你嘅問候,真係好開心!!

Anonymous said...

你住香港區的嗎?成日都講香港區的地方!
可惜我係個香港白痴,所以好難苟同你所講的事.oh no
>.<
但睇到你的介紹真係好似好好味咁~!有機會真係要試下先得.呵呵^^

梁巔巔 said...

小雨:

多謝!

台灣的網絡現在才可以? COW!

小豬:

^^ 冇事, 扛得住就好啦!

Joey:

出世到而家都係住港島呢~ :)