Wednesday, January 03, 2007

一額汗!


呢期關於電腦所發生嘅嘢,真係多災多難!

原來人蠢。。。。唔係!學 Mad Dog 嘅遣詞,係 so careless~ 真係冇藥醫咖!!!!!

大家記住,如果唔熟 HTML 的話,喺想掂範本「Template」之前,一定要先「複製˙貼上」!否則,一個唔小心,有セ「依郁」,就會好似我頭先咁~ 攪 X 到仆街!

好彩,我左摷右摷,摷呀摷,係咁摷,摷我電郵入面,摷到去2005年中先搵得番個 template 嘅「複製」。。。。噓~ Keee keeee,巔巔,後著驚天人呀!雖然,之前嚇到「颷」冷汗。。。。

Take Heed!

19 comments:

Anonymous said...

But your "copy right recorder" logo disappeared bor.......

IF my memory was not wrong.

Anonymous said...

用梁公子你的行文 - 你渣料! :P

梁巔巔 said...

Space 兄:

您嘅記憶冇錯! 唉, 搵我女友攪 o緊~

Joyce:

我點只電腦渣, 連英文都 "吔吔烏"~ 如果唔係, 我喺上年八月嗰篇用英文寫嘅文章都唔駛寫得咁 Q 辛苦~ -___- 少壯不努力....

樂遊 said...

我很怕那些html...見到都唔想理
所以我個blog無link...甚麼都沒有
家空物淨

no pain no gain 呢

Anonymous said...

巔巔 兄:

Could you describe more precisely what have you done??? so we wouldnt repeat the same in futre.

Furthermore you said 「複製˙貼上」to where ??? to a word processing file like MSwords so I could copy back to blogger???

Awaiting for you advices

Anonymous said...

wow!梁公子你咪玩我!睇先喇,坩都叫渣!?
咁中文又點呀?

Anonymous said...

你女友叻你好多喎(其實我想問係咪即係呀邊個呀?)!

我轉beta果陣咪話過你知死人都唔好upgrade template囉,做乜講完唔信?

(咁我又唔會話你抵死嘅,放心)

html唔難架,你唔好俾d <><>嚇親先得架!淡定有錢淨呀。

梁巔巔 said...

樂遊兄:

.... 不歸路.... ^~

Space 兄:

唉, 事發我入去範本 "Template" 度攪呢攪路, 攪好之後, 跟住 save 啦, 點知 save 唔晒我就儲存發佈 (因為 run 得慢而我又慣咗極速操控)!!!!!! X! 咪攪到咁囉~ 其實, Blogger 一向有問題, 加上而家嘅網絡糟糕到痺, 所以, 更易出事啦!

Joyce:

妖~ 妳都唔知, 寫嗰陣查過幾多云字典 ar!

我中文點?

嘿~ 呢個我可以好肯定咁答妳~ 出神入化. :)

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

!!!! Wa~ 又咁啱吖! 大家又一齊留言!

"咁我又唔會話你抵死嘅,放心"

呀哈哈哈哈哈哈~~~ 柯蓮娜即係柯蓮娜, 幾時都咁精彩嘅! ^~

哎唷~ 但我唔係轉 beta 攪到咁呀! 唉, 妳睇睇下面我對 Space 兄嘅回覆就知 ga la!

"你女友叻你好多喎(其實我想問係咪即係呀邊個呀?)!"

係呀!!!!!!! 1億!!!!!! ^^

"html唔難架,你唔好俾d <><>嚇親先得架!淡定有錢淨呀。"

我真係頭都爆呀~~~~~

好辛苦呀~~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

巔巔 兄:

sorry for being too "Chum"!!! ^_*

so I copy the existing template onto words. IF in future sumthingwong I just paste back to template then it would come back automatically with all the links and pictures and text right ???


ONE more question, why I clicked into your August 2005 blog page, my link already exist at that time ??? YOU added me in DEC 06 I believe.

Wow very late Good night Sweet dreams!

Anonymous said...

其實……你做mud 仲唔轉新blogger?

xiao zhu said...

講到用電腦,我諗喺哩度最"渣"應該係我喇。我睇完一大輪,都唔明你(哋)喺度講緊乜!所以我都唔敢亂咁轉新blogger,怕搞到半"lung kung"唔湯唔水,又用唔番舊嘅,咁就喊都無謂喇。

係唔係好低B呢?我上次讚又叻仔係真心架!:)

Anonymous said...

算你執身彩! 自從我想轉template就開始留個template copy. save響gmail已ok.

梁巔巔 said...

Space 兄:

"sorry for being too "Chum"!!! ^_*"

唔好咁講!

"so I copy the existing template onto words. IF in future sumthingwong I just paste back to template then it would come back automatically with all the links and pictures and text right ???"

對! 咁就安全嘞!

"ONE more question, why I clicked into your August 2005 blog page, my link already exist at that time ??? YOU added me in DEC 06 I believe."

冇關 ga~ 啲 links 唔會因為個月份而變化. 有變化嘅會係 Previous Posts 嗰部份.

哲:

原來唔係所有 Blog 都可以轉新版嘅 beta. 有好大部份要遲啲先有得轉呢~

詳情睇: http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=42660&topic=9083

小豬:

點都好, 妳走入去 template 度, 複製咗嗰 oD符號, 然後貼上存喺 word 度或者 email 度就冇衰 ga la!

"我上次讚又叻仔係真心架!:)"

Heee heeee, 有 aunt 讚 :P, 開心!

Mad Dog:

今次真係嚇死!

Anonymous said...

神奇!!!! TEMPLATE﹐可以將所有資料﹐早的晚的﹐先的後的﹐全都找回來﹐我很佩服果oD PROGRAMERS﹐好像變魔術咁﹐從巔巔兄所說只需抄一次便可﹐而不是每晚臨收工要BACKUP 一次﹐我衹是電腦用戶﹐不明其中巧妙﹐只能是驚嘆。。。。!!!

而我希望不會用得著喇!!!

Anonymous said...

剛剛“卸符”完上WORDS 同 GMAIL﹐麻煩 巔巔兄不厭其煩解釋和指點﹐謝過了!!!

梁巔巔 said...

所以, 啲 programmers 咁吃香.

好似 Google 咁, 剩係優待晒佢哋 ja! 包括最正嘅20%上班時間可以做自己嘢.

"麻煩 巔巔兄不厭其煩解釋和指點﹐謝過了!!!"

不用客氣. ;)

Hyacinthus said...

咿.幾日無見唧,就成個blogger專家咁,兼開posting教授blogger安全大法, 果然進步神速哦...

"原來人蠢。。。。 真係冇藥醫咖!!!"
不過呢一句都唔係完全錯晒,最起碼蠢左成年,儲埋儲埋日子都係有功既 ~~

梁巔巔 said...

超~