Wednesday, December 20, 2006

A Trip To The Moon


曾經講過,有好多歌,好好聽,但唔出名,亦唔會知唱嗰個係邊個。

以下呢首歌 (當年唔太流行),99年聽過一次,就係嗰次,鍾意咗!但嗰時唔識玩電腦 (我2001年先識去電腦左下角嘅開始嗰度關機 ga 咋),所以搵唔到呢首歌叫咩名。

今日心情好,上網打呢首歌我僅僅記得嘅一句~「願雙雙到月亮 誰人願愛得這樣」,哈哈!成首歌出晒!而且,仲搵到試聽條 link !Hoooooo~~~~~~~~~

喂,嚟喇!願雙雙到月亮,誰人願愛得這樣?!立即跟我盡情漂亮~~~~~~~

從不需要吃藥能成仙
如愛便愛得飄飄然
若能一心一意 便沉溺它一天半天
盡量不睡眠

從不希冀對望和並肩
如愛便愛得最極致
如我話去天邊 便拉你去天邊
不必明白為甚麼鍾意

誰來伴我 編一個奇妙故事
越迷幻卻愈有意思
願雙雙到月亮 誰人願愛得這樣
立即跟我盡情漂亮

像天仙到月亮誰人願愛得這樣 立即跟我做遊玩對象
A trip to the moon to the moon
A trip to the moon to the moon

從不需要結局能預知
如愛便愛得飄飄然
未能一生一世 便沉溺他一天半天
盡量不睡眠

從不希冀怨恨和沉思
如愛便愛得有大志
如我話去天邊 便跟我去天邊
不必明白為甚麼鍾意

試聽

13 comments:

Anonymous said...

唔錯咼!melody好把聲okay,最重要係成支歌有feel!

樂遊 said...

果然識貨!
其實,電台(903)那時常plug這首歌,的確是幾清新的。那時正值中秋,那時人生的超低潮(其餘的日子是低潮),所以我很記得這首歌。
我還記得當時電台除了日播夜播這首歌外,還有勁plug 容祖兒的處女作「未知」。當年聽到被洗腦般。
數年後的今天,......有些歌手未被人知已走進歷史

Anonymous said...

張茵,我有買她的碟,大都是 disco,一般人都不喜歡她雞仔聲。但我好喜歡她的歌。

Anonymous said...

試乜鬼丫,響公司乜都聽唔到!

梁巔巔 said...

Joyce:

Good taste ar!!!!!

樂遊兄:

又一次英雄所見! :)

Sheta:

就係雞仔聲唱呢首歌先正!!!!!

柯蓮娜:

妖! 番到屋企聽!!!!!!!!!

mad dog said...

個人覺得咋下, 佢把聲有D得人驚... 唔"arm" feel... :(

梁巔巔 said...

我知.... 我知.... 係雞仔聲咗 oD, 但呢首歌由咁嘅雞仔聲唱至 perfect 咖!

xiao zhu said...

唔單止雞仔聲,仲冇乜音樂感、冇乜唱歌嘅味道咁,唔啱feel!

梁巔巔 said...

下次等我唱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

樂遊 said...

唔......蠻有趣
以前有個男同學唱k....他以老牛的聲作假音唱彭羚的「小玩意」
很恐佈。嚇到我們初點如孔子聽韶樂般,三月不知肉味......

梁巔巔 said...

><

xiao zhu said...

"下次等我唱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

你唔好大隻講噃!

梁巔巔 said...

下年一月, 喺風巔信霜開壇! 密切留意))))