Thursday, December 21, 2006

露兩點之整容 & 生死誓相隨~


整容

小弟唔抗拒整容 (俊,唔駛整。),更唔抗拒別人整容 (話晒塊面同成個 body 係佢自己。而且,變得靚,佢自己滿足時其他人見到又醒神,好!)。但只限於割雙眼皮,削吓面,隆吓胸或大概地執一執。

不過,如果係整到今期數字週刊入面嗰位吳姓女藝員咁,完全變成另外一個樣,咁就完全接受唔到。個感覺,好 X 恐怖。

當然,如果嗰個人,我之前根本係未見過,唔認識嘅,就唔會有恐怖感覺啦!但係,有朝一日,畀您發覺咗佢 (仲要已經係您另外嗰半) 以前個樣完全唔係咁。。。。您都咪話唔「希治閣」。

生死誓相隨

戰績彪炳,一向積極樂觀,正處當打之年嘅女保險從業員突然走上自殺之路,原因生果報大致有講。

我睇咗,有兩樣嘢想嗡。

一,嗰 oD平日經常話自己痛苦,呻吟怨嘆嘅人 (即使佢哋真係有嘢唔開心,並非無病呻吟~),往往反而比其他人,甚至比平時積極樂觀,懂得勉勵自己嘅人都要 tough!

二,唔講自殺啱唔啱,唔講做セ要自殺。。。。

一對夫妻,從芸芸眾生的互不相干,到邂逅,到走在一起,再到彼此相對講一聲:「I Do!」,之後再一同經歷以後每天的一切,無分彼此,身心相連,您是我,我是您。其中一個要走喇,叫另外的那一個怎樣繼續孤單上路?!已是比翼鳥,連理枝,唯生死誓相隨,才是完成大家今世的濃緣。

16 comments:

vicky said...

整容呢家嘢,識唔識的,有時睇得出的,以面部來講,工整到過份,有點wax work feel,像某chow姓model, 我以前未見過佢的,不用對比舊樣,現在她有wax work feel.(唔識打個x像的中文)

整容是個人行為, 無所謂對/錯,只是若我要親熱的話,我會選擇血肉而非化學物料.

Anonymous said...

vicky: 蠟像

唔知你有冇睇過一張漫畫講韓國整容現像?

1. 話說很多女士婚後生孩子,小寶寶貌不似爸,更不似媽,當爸的當然大發雷霆:「這孩子到底是誰的?」

2. 媽媽這樣說:「事到如今,我也不瞞你了……」

3. (找舊物)

4. 這是我未整容前的樣子,現在你信孩子是你的吧了?

畫後語:Genes don't tell lies.

:D

vicky said...

Auline,

我知係呢個字, 但唔識打,就好似airplane 係x機, 唔識打! help!

I never seen the Korean comic you mention, i guess it is quite shock.

收買佬 said...

>嗰 oD平日經常話自己痛苦,呻吟怨嘆嘅人 (即使佢哋真係有嘢
>唔開心,並非無病呻吟~),往往反而比其他人,甚至比平時積極>樂觀,懂得勉勵自己嘅人都要 tough!

Hehe....我正正係那種日日呻吟怨嘆嘅人喎, 唔通我都好硬淨? :)

樂遊 said...

我常覺得d韓國女星樣子很正,但正到個個差不多。整容之效。
我都係「嗰 oD平日經常話自己痛苦,呻吟怨嘆嘅人」呀 XD

梁巔巔 said...

Vicky:

"只是若我要親熱的話,我會選擇血肉而非化學物料."

呀哈哈哈哈哈~~~~ 好正呀, 好誘人呀!!!!

Vicky <--- 正!

"就好似airplane 係x機"

飛?

柯蓮娜:

所以整到個樣變成另一個人, 真係好恐怖!

收收兄 & 樂遊兄:

XD XD XD XD XD~~~~~

大家都咁堅強呀我哋!!!!!!! 物以類聚呀!!!!

愛美 said...

"但只限於割雙眼皮,削吓面,隆吓胸"
咁都叫大概地執一執?
除左割雙眼皮外, 其餘都唔大概架wor!

整到完全變成另外一個樣, 我都有個咁嘅朋友, 啱啱整完時真係好靚好靚!

xiao zhu said...

"整容是個人行為"

同意。不過整就要整得靚先得,否則,就真係好礙眼。

邱淑貞當年整左個下巴,但係就尖左D,同面型唔啱比例。(話說佢當年參選港姐期間,俾傳媒踢爆整過容,佢嘅解釋好似話係曾經唔知道咩意外跌親下巴,所以治療需要做一D矯形手術。)最後佢好似話都係頂唔順傳媒嘅壓力而退出港姐選舉。

另一個以前亞視嘅二打六,後來跳槽T"WE"B繼續做二打六嘅趙淨儀是也。未見過人割雙眼皮割得好似佢咁核凸嘅。冇眼睇呀!

哈,突然諗起另一個整容嘅經典--Michael Jackson!簡直打冷震!!

梁巔巔 said...

姐姐愛美:

"啱啱整完時真係好靚好靚!"

.... 咁即係話之後..... yeeeeee!

小豬:

"Michael Jackson!簡直打冷震!!"

聽聞, 佢有一次飲飲吓湯, 成個鼻入面嘅一條人造軟骨.... 跌咗落碗湯度....

Anonymous said...

他們較不易崩潰,是因為那些常顧影自憐的人已有很多人關心的原因嗎?

Extraordinary Life 翠斯 said...

你咁靚仔.. 洗鬼唸整容咩!

咪玩啦!

梁巔巔 said...

小雨:

可能吧~ 也可能佢哋本身強吶~

Tracy 仔:

所以我咪話~ 因為俊,唔駛整咯~

^~

vicky said...

Din Din,

你打係冇用ga, 因為我始終都係唔識打!

Anonymous said...

我都覺得周汶琪個樣越來越wax feel, 前陣子都自然D, 可能佢地越整越收唔到手, 宜家有D過火啦, 我睇佢遲D點收科.

梁巔巔 said...

周汶淇 <--- CHEAP!!!!!

冇內涵扮才女 (搵人作當自己作品), 仲偷嘢!

但卻有 $ (當然佢都好多付出, 如係咁整!), 吹脹!

el el said...

最近我便在想,
如果依家遇到我的對先生,
如果我六十歲便死了,
只有二十多年的相愛,
半世人都不夠,
好傷心喔!
係咪應該叠埋心水孤獨終老?!