Wednesday, November 22, 2006

In Love With You

Regine Velasquez 張學友 - In Love With You


嗰時去卡拉OK 好鍾意唱呢首歌。

呢首歌難唱嘅地方係男女嘅主音同和音交換唱嘅情況頻仍,所以,我嗰時 (而家都係) 都只係唱主調。曾經有個女性朋友,佢唱女嗰 part 勁到呢,主音和音都唱到,而且仲拍得住原唱之一嘅 Regine。

講開呢個 Regine,佢喺自己嘅國家菲律賓好紅嘅,級數等於譚伯嗰隻。最近喺 YouTube 都有見到佢近期嘅表現,唱功依然厲害。但就走晒樣,變咗肥師奶。。。。

聽番呢首歌,諗番起十幾年前蒲 Kara 嗰時,嗰陣嘅歲月,真係醉生夢死,日日 walk,晚晚劈 (酒),溝呀溝,炒呀炒,玩到做到天昏地暗,真係「極有意義」。而家,請我都唔制,好厭倦,而且,亦頂唔順。

頂唔順,唔係因為老 (我先得嗰廿零歲),而係 quota 已經用晒。

嗰時亦曾經有諗過,如果第日結婚,會用呢首歌做婚宴主題曲。

。。。。

13 comments:

Anonymous said...

Think about and look at Jackie, he was so green and young looking in the video, now IF I were not wrong he is the father of two little princesses and husband of May Law. Time flies guys.....

Lastly dont forget to thank DD for posting this youtube archive.

Garfield said...

i like this song

vicky said...

"而家,請我都唔制,好厭倦,而且,亦頂唔順"

好呀! 証明你成熟了!

Anonymous said...

你真係越黎越佬喎!好事,長大了!

Sunshine said...

Wonderful Song that I will not forget.
:-)

Kineyi said...

I had not been to kara for years la.
Now I like singing in the church.

Ivor said...

I already used this song in my wedding 5 years ago!

I invited my group-mates to sing this duet!

So sweet!

Anonymous said...

梁兄,

我反而成日唱張學友同高慧君首"你最珍貴",我諗二十次都有... :)

(又...如果你先廿零,我諗下次要叫你老弟...)

梁巔巔 said...

The Inner Space:

冇錯, 光陰似箭!

另, 男人 "襟" 老 oD! 女人, 最多只可以話不減當年; 男人, 卻能更勝往昔~ Hee heee~

CR:

Long time no see you!!!!! How are you doing?

Vicky:

我早熟 ma. Keee keee~

柯蓮娜:

我佬, 妳係靚師奶, 大家同期吖嘛~ ^~

Sunshine:

你識唔識唱呀? 搵日合唱哩~ 我最多做女嗰 part. Okay? ;)

Kineyi:

喂~~~~~~~ 番咗嚟喇?!

"Now I like singing in the church."

我以前都有唱聖詩! :D

化化兄:

"I already used this song in my wedding 5 years ago!"

好叻吖?!

呢首歌真係好適合喺婚宴做主題曲.

Xavier 兄:

咦, heee heee, 你都唱得 ga?! 勁 ar ha! 電腦又勁又係高層又長袖善舞, 男人中XO! 掂!

"(又...如果你先廿零,我諗下次要叫你老弟...)"

呀哈哈哈哈哈~~~~~ 唏,你嗰個好好文采個 friend 夠爆響口話你係 BB 嚟啦~

^~

Ruth 姐姐:

夠薑講多次!!!!!!!! ><

The Inner Space said...

九八年我去LA參加老表的婚禮﹐他們也用這首歌。。。。。。。。是女聲choir唱的。

一聽難忘!!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

我得下喎"呢首"..

有機會唱K 唱下呀

梁巔巔 said...

"我得下喎"呢首".."

真唔真?

"有機會唱K 唱下呀"

妖! 聽住呢啦吹水天皇~

Extraordinary Life 翠斯 said...

"妖! 聽住呢啦吹水天皇~ "

我同你有約架, 未應之嗎...