Thursday, November 02, 2006

人生氹氹轉~


這幾日發生了一些事情,再想到,人,無論幾忍得,仰或有多大脾氣;多失望仰或多無奈,還是怎麼樣,最緊要係,看得開。

想起一首歌的其中幾句~

「氹氹轉,氹氹轉,氹氹轉~~~~ 人生好比轉住個圈 (飽過又肚餓病過又復原) ~ 無窮斷,無窮斷,無窮斷~~~~ 春去夏至朝起身夜睡眠~

氹氹轉,氹氹轉,氹氹轉~~~ 時間一分一秒仍在轉!明明見你在這裡,已經轉到嗰邊,每一刻都有改變。

氹氹轉,氹氹轉,氹氹轉~~~~ 人生好比轉住個圈~ 無窮斷,無窮斷,無窮斷~~~~ 飽過又肚餓病過又復原 (分散又見面月缺又月圓)~

氹氹轉,氹氹轉,氹氹轉~~~ 時間一分一秒仍在轉!明明見你在這裡,已經轉到嗰邊,每一刻都有改變。」

氹氹轉。。。。氹氹轉。。。。氹氹轉。。。。氹氹轉。。。。

看化,還未!但至少,看淡已是必然。

盡量做一個好人;盡力過好每一日;在應認真盡力時認真盡全力;其他,就由那他媽的祂吧。沒有甚麼大不了,反正,人一生,在無窮無盡的宇宙混沌來講,只不過是短暫怱怱的一秒一剎那。一百年一千年以後,又如何?!

試聽

19 comments:

冬冬 said...

你識咁諗就得啦! :)

冬冬 said...

我一陣間要去見你個死對頭呀﹐呵呵呵~ :)

Anonymous said...

circle game

http://www.youtube.com/watch?v=rULh2-MUhxI

只找到這個版本﹐我是聽陳美齡姐姐的女孩聲版本長大的.

Eden said...

曾听过一个笑话:

病人: 医生, 我的病会好吗?
医生: 看開点,看開点,吃了药休息就没事的.

过了几天,病人又来找医生了.
病人: 医生, 我的病会好吗?
医生: (又说到)看開点,看開点,吃了药休息就没事的.

再过了好几天,病人又来找医生了.
病人: 医生,您看您看,你每次叫我看開点,看得我现在有'斗鸡眼'了 !

=P

Ruth Tam said...

Are you okay? Hope everything is fine on your side.

樂遊 said...

輪流轉,幾多重轉
循環中,幾段情緣
千秋百樣事,幾多次輪迴
點解世事萬千轉
凡塵裡,種種留戀
命運中各自隨緣
今天少年人,他朝老年人
不知有沒有改變
剩下了,多少掛牽,還留得多少溫暖
抑或到頭來一切消逝
失去了就難再現
人群裡,幾多奇轉
情緣中,幾多愛戀
當一切循環,當一切輪流,此中有沒有改變

Anonymous said...

梁巔巔兄,

YOUR blog 醉幻迷離 人生是戲 is ranked 196,038th world wide as of 10:43am Nov 2nd 06

shall I add my congratulations???
YES I am, applaud applause


see this link

http://www.technorati.com/blogs/http://victorvictor.blogspot.com/

史路比 said...

你冇咩呀嗎? 風子一唔係度你就咁...

Kineyi said...

化,未化,不化都有時間性,逼不來,裝不了。作為一名路人甲乙丙,只覺得這片园地多了份澀和酸!不過我相信澀酸過後,甘甜再至。祝福你!

梁巔巔 said...

The Inner Space: thank you.

另, 呢首氹氹轉唔係傳統嗰隻呀~ 你聽聽 la, 好正 ga!

冬冬: 警告妳, 妳咪加入風子黨 ar ha!

仲有, 古怪小孩有冇嚇親妳? AhHaHaHaHa!

Eden: 謝謝逗我開心~ Thanks! ^^

Ruth 姐姐: ..... 唉, 遲 oD喺電話同妳講.

樂遊兄: 異曲同工! ^~

史路比: 冇事.

"風子一唔係度你就咁..."

好彩個尅 (黑) 星唔係度 ja! 佢喺度仲慘呀!!!!! 呵呵呵!

Kineyi: 說得對.

"只覺得這片园地多了份澀和酸"

錯! 係衰到冇味!

"不過我相信澀酸過後,甘甜再至。祝福你!"

多謝. :)

梁巔巔 said...

我呢 oD, 幾慘幾扒街都好, 喺 Blog X 吓嘅啫, 冇事嘅~

即使只係對人歡笑, 唔要 X 口 X 面對人, 仍然 okay 呢. 而且, 我亦唔慣唔係嬉皮笑臉.

And, 同人交流, 樂趣頓生!

謝謝關心. :)

Ruth Tam said...

LDD: Call me tonight la. I will be in Xiamen tomorrow for weekend.

冬冬: Welcome !!!!!

梁巔巔 said...

"冬冬: Welcome !!!!!"

哎吔..... 喺我堂口公然迎新?!?!???!

-____-

Anonymous said...

睇開d真係好重要!!!!
好多時我唔開心都叫自己睇開d!
真係會好D ga! ^6^

梁巔巔 said...

妳好樂天 ar ha~ 掂! ^~

愛美 said...

^^

唔使迫自己做好人嘅
問心無愧就得啦!

不過我會叫 James 好人D架啦!

哈哈哈哈

(開心 開心 開心 哈哈哈哈)

梁巔巔 said...

"唔使迫自己做好人嘅
問心無愧就得啦!"

:)

"不過我會叫 James 好人D架啦!"

吓? 呢篇唔關佢事喎~

愛美 said...

叫佢搵條好路呀!

梁巔巔 said...

我強壯~

.... 記住, 拜託, 只要1★難度, 難少少.... 頂唔順....