Thursday, October 05, 2006

真正惡魔


金庸笑傲江湖內的任我行,真魔一名,然衰喺手下陰陽怪東方不敗手上。

古龍的小說話畀我哋知,一要提防女人 (嗱,大家唔好插我呀!);二要提防最親近的朋友;三要提防不起眼的人。

「穿 Prada 的惡魔」,我冇睇。但觀眾多 Blog 界朋友及雜誌的評論,亦略知故事情節的大概。

想講的是,已穿了 Prada 的惡魔,固然厲害夠惡,不然,也不能高處不勝寒。但係,一切已嚴如飛龍在天,姑勿論往後會否亢龍有悔,起碼,「已穿 Prada 的惡魔」已擺明她他在明。

而其他還未穿上 Prada 的下屬同僚,在暗裡蠢蠢欲動,暗箭毒言隨時施機而發。潛龍勿用,才是恐怖。套馬家輝在其明報專欄的一句:「真正可怕的,是想穿 Prada 的人。」

是的,他們才是真魔。

P.S. 中秋後,要 X 一 X 重開的文華酒店~

9 comments:

Emmanuelle said...

Oui tout le monde en parle ici, mais je pense que les médias exagèrent un peu quand même, ou peut-être non... enfin je sais pas

Et pourquoi ce dessin? T'as déjà vu "Le diable s'habillie en Prada"?

冬冬 said...

我也想穿prada .... muahahahahaa~~~

Anonymous said...

巔巔你好型呀!有法文留言呀!你知佢講乜嗎?

Kineyi said...

的確好睇!穿了Prada就要做難頂女人,問題在於她們可以選擇不穿Prada,就像女主角!
Madarin 是一間令人神往的洒店, scone, cheese cake都好正!

梁巔巔 said...

柯蓮娜,

法文我唔勁, heee heee~ 但知 Emmanuelle 講セ. 因為, 佢正回答我問題ma.

佢話 (大意), oD報導過份誇張了格魯吉亞嘅局勢. 佢身處其中, 一啲都唔覺得有咩動蕩.

佢又問我點解用呢幅 picture.

Kineyi,

其實, Prada 喺戲中只係一個象徵. 也可用 YSL, CD, Romeo Gigli 等代替.

另, 文華.... 唉.

程霜 said...

Dindin est un gars qui pourrait attirer beaucoup de filles de partout dans l'endroit.

梁巔巔 said...

Keee keeee~ 過獎!

人夾人緣啫~

喂, 霜, 嘩, 你吖, 英文勁, 中文唔錯, 以為你只係識少少德文, X, 原來法文都曉!? 果然係大哥哥 ar ha! Na peut pas croire!

香蕉變出香蕉船~~~~ 船上面有一排歡笑面~~~~~~ 多可愛~~~ 多康健~~ 齊齊共唱歌謠聽得見~~~~~

程霜 said...

Suis-je correct ?

梁巔巔 said...

文法定你講嘅內容先?

如果你問文法, 大佬, 我未有 "qualy" 去評喎~ 但睇得明呢.

如果係內容.... "吸引好多....", Wa!!!! 唔好咁講~ 唔係只係異性, 只要係精彩嘅, 我都喜歡. 好似程霜你咁~

咀啖先~~~~~~ Ne faire pas loin!