Wednesday, August 09, 2006

最佳嘅「博s」~


Come on~~~~~~ 一齊嚟扭一扭啦~~~~~~~

你名叫風子 佢名叫霜霜
文靜動人個心奔放
我名叫 DIN DIN 個款似 JAMES DEAN
最佳拍檔

寫 Blog 冇甩拖 信霜叫風巔
齊齊共同將 oD「橋」變
您出一篇 我寫夠三千
最佳拍檔

RuthAmy,細佬嘅 Honey
精彩美麗嚇一跳
Bee TracySunshine Snoopy
CR詹詹仲有晴怡

您 o向我身邊 我梗有盼望
同行樂遊鳥飛開朗
打開您心窗 接觸我的「放」
笑聲永降!  

要快樂記得要「博」
永遠係最佳嘅「博」

試聽

8 comments:

Hyacinthus said...

病左重咁鬼馬? 睇來支紅酒都係唔夠你來!

文靜動人風子要左啦 :D
留返個心俾程霜來奔放 !!!
DIN DIN 個款似 JAMES DEAN? 嘩 ~
拍檔好型呀,點解我今日至知架?
要簽名要簽名,唔佳!

寫Blog有拖無欠,
風巔專掃他人瓦上霜~
齊齊共你我把人生劃上虹彩
字裡行間裡交朋喚友
這裡就是--最佳拍檔!

Ruth Tam said...

Very interesting! ^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

我好鐘意. 好正.

下次K 一定要唱.

帶歌詞各位.

"要快樂記得要「博」
永遠係最佳嘅「博」"

哈... 我地係..最佳既「博」!!

ChecheBee said...

yes yes, agree to tracy,
sing it to us next time!!! :P

ll said...

今日信報 "面對面",林夕話病果幾年產量最多...

Sunshine said...

Thank you! That is very nice!
:-)

樂遊 said...

勁!
歌上有名,幸甚幸甚!

Ivor said...

冇我份o既?