Friday, August 04, 2006

好天氣


3號風球,但有平時8號嘅威力!吹到 oD人跌喺地下,勁!!!!

烏天蓋地,風雨交加,呼呼呼~~~~~ 好 high!

加由收音機播出嚟嘅打風消息,個感覺好妙不可言。。。。其中更有點回到過去嘅復古迷離 feel~

一係呢,就好似呢兩日咁,烏天黑地,橫風橫雨;一係就陽光普照,晴空萬里。最討厭就係少少陰天,但間唔中又出吓太陽嗰種天氣;又或者係嗰名幾好聽但好乞我憎嘅驟雨中的陽光嗰款。人唔似人鬼唔似鬼、不倫不類、到喉唔到肺、「溫吞水」咁,最憎!

而惡劣天氣同晴天,我更喜歡前者。對我嚟講,佢先係好天氣。

今日呢啲天氣,無得頂!喺屋企欣賞出面風景同享受打風嗰種氣氛,好正!

6 comments:

Carrie said...

走在街上,我卻是要步步為營,在家中,也被狂風大刮門窗作響的聲音弄得沒有安寧呢。

請不要太喜歡惡劣天氣,有feel是一回事,令人gloomy是令一回事。不應慣常陶醉於黑暗面的事,那不是「特別」,反是容易令人變得片面沈鬱。

小何娘子 said...

不知好歹,却想见识8号的威力 :P

Ruth Tam said...

It's a luxury to be able to like bad weather. It means you have good shelter, you don't need to worry about lossing business, you have a choice to stay indoor, ... Not many people can afford the luxury to like bad weather.

梁巔巔 said...

-____-

Extraordinary Life 翠斯 said...

Carrie :

"請不要太喜歡惡劣天氣,有feel是一回事,令人gloomy是令一回事。"

good comment...so cool.... i like it!

"不應慣常陶醉於黑暗面的事,那不是「特別」,反是容易令人變得片面沈鬱。"

那不是「特別」<---- 仲型! Listen la LDD 成日夜馬馬一個Candle light 又 紅酒. .... 拍MTV 咩 !


我"豬"持你... CARRIE 的說法.

梁巔巔 said...

"那不是「特別」<---- 仲型! Listen la LDD 成日夜馬馬一個Candle light 又 紅酒. .... 拍MTV 咩 !"

浪漫, 妳唔識 ga 喇!

"我"豬"持你..."

Tracy <---- 罰寫 "支' 字 x 100次!!!

唔佳~