Tuesday, July 25, 2006

原來。。。。


特別報導!

今日鵝睇各大報紙,先知尋日平均氣溫係33度,蒲台島仲有成35度!係35度!另外,濕度亦都高,又冇セ風,所以,尋日嘅天氣熱得特別厲害。

仲有,有5位行山人仕中暑,其中有個仲係十幾歲嘅強壯青少年。但冇我份,我冇中暑,而且仲行晒全程!!!!

嗱,大家試諗諗,我冇操好多年又冇行開山,一行就遇上好「甘」嘅尋日,但唔單只冇成位第六個,仲更盡顯男兒本色,行畢全程。而今日只係對腳痛到拖住地下行,少少喉嚨痛,少少發慶咋。咁樣樣,您哋話鵝係唔係好勇敢好叻?!巔巔,好嘢呀!

多謝!

特別報導~ 原來我好勁!

11 comments:

程霜 said...

Last week L.A. was 115 degree F(46 deg C) at some area. @.@

Carrie said...

嘿。

Extraordinary Life 翠斯 said...

to Carrie :" Carrie said... 嘿。"

You "嘿" very rite.

to LDD : full passage of "特別報導!" is only a excuse to you only. You.. no need write 2 days passage to support you la.. I have range of Photos as a edvidence ar!!! haha HAHA haha..

Anonymous said...

it's dangerous to hike in such a hot weather ah... and that day was 大暑. my cardiologist once reminded me, usually it's the men who died of heat stroke, not the women, because they tried too hard. take care ah. :)

梁巔巔 said...

霜,

睇報紙話美國兩岸停電. 對不?

冇冷氣! 杰!

Carrie,

.....

Tracy,

我唔知我會做啲セ~ 妳小心 oD....

Mad Dog,

Mad Dog))))))))))))))))) 嗚~~~ 嗚~~~~ 嗚~~~~~~ 嗚~~~~ 好感動啊!!!!! 多謝關心呀!!!!!!!!!!!!!! ^^ 妳真好!

Tracy, 學吓 Mad Dog 啦!

Mad Dog <------ 有愛心!

Ruth Tam said...

Should I supply further information? Such as some update of your situation?

梁巔巔 said...

>< 妳咪寫 lor~~~~~~~~~~

愛美 said...

不如我post埋你那幅"極其英偉"的照片出來lor! ~ 即係 "激到用兩技冰水貼住兩隻耳仔" 那幅呢 。。。。

"翳"下我啦! "翳"下我啦!

梁巔巔 said...

"不如我post埋你那幅"極其英偉"的照片出來lor! ~ 即係 "激到用兩技冰水貼住兩隻耳仔" 那幅呢 。。。。"

><

"翳"下我啦! "翳"下我啦!"

鵝知姐姐妳唔會咁對鵝嘅!

愛美姐姐<----- 好靚女!

mad dog said...

victor: 從email看到你留給我的留言, 但不知道是那一個post. 我為何開始blogging? 都是因為那時不開心找地方發發牢騷罷了.

梁巔巔 said...

Mad Dog:

"從email看到你留給我的留言, 但不知道是那一個post."

係妳個 Blog 嘅第一篇囉.

"都是因為那時不開心找地方發發牢騷罷了."

通常都係咁而寫.

Hum.....