Monday, July 17, 2006

自我製造 (幻想)~


呢幾 day,勁唔爽,為咗繼續落去,我自己煮嘢食,食完嘢之後自己洗碗。無理由仲好似平時咁 ga~ 如果係,氣勢都弱晒啦!鵝有 backbone ga 嘛!

有一次,洗碗嘅時候我又帶上洗碗手套。帶上後,忽然,唔知點解無端端幻想自己係妙手仁心入面幫人做 o緊手術嘅醫生;又幻想自己係揸 F - 18 戰鬥機嘅機師 (人嘅大腦果然奧妙神奇!!)。雙手十指仲要學晒佢哋咁,開波前揸緊、放鬆,揸緊、放鬆,又再揸緊、放鬆幾云。。。。我仲竟然笑喎。

記得愛美講過:「我還有另一奇怪點,就是我家廚房。廚房洗碗盆前是一扇窗,我最愛從倒影中看自己束起頭髮,忙於洗碗的模樣。說來有點尷尬,不過真的十分瀟灑呢!:p 最近我在洗碗盤旁掛了一條抹手巾,每次洗完碗後,在那裡擦擦手,那種感覺更加有型了!哈哈哈!快樂,就是此中尋吧!」

喺而家呢個社會,特別係處於失意,逆境之時,所發生的事情,我們真的除了一笑讓它西去,還可怎樣?!而且,的確,我們還真的須要一點點幽默,以及間中一點自我製造 (幻想),咁我哋方可我自求我道,將這條路繼續走下去。Posted by Picasa

5 comments:

Ruth Tam said...

Humor is important these days. Don't be depressed too long.

Extraordinary Life 翠斯 said...

系... 我洗碗一向都唔用手套架 !

不過,我還記得我小時因為特別鍾情"紅威寶"清洁劑的清香...上埋癮添.. 每天洗幾個回合碗添呀..我系一部洗碗機, 我洗碗好快架....要STOP 媽媽留比我洗添.. 可惜大個女之後就少左洗LU..

愛美 said...

"如果不能改變事件, 便去改變你對那件事的感受吧!" ~ 都幾work的!
細佬, 開心呀!^^
另外, 我同Tracy 一樣, 洗碗時都係唔鍾意戴手套的, 因為洗碗的最大滿足感, 就是過水後,用手捽捽它, 聽到乾淨碗碟發上的吱吱聲! 很開心的! (睇到你 qoute我那段, 諗起美女廚房添! hahaha ^^)

Kineyi said...

雖然不知你有何困難,說聲勁過

梁巔巔 said...

兩位靚姐姐, kineyi,

THANK YOU FOR YOUR CARE!!!!!!!!
^^

Tracy,

"我還記得我小時因為特別鍾情"紅威寶"清洁劑的清香...上埋癮添.."

.....-____-"""""" 嗎啡.....

"可惜大個女之後就少左洗LU.."

可惜....

又少一個優點.....