Tuesday, July 04, 2006

特別午飯~


今日,中!中乜?!

今日同 Ruth 姐姐食「雁」,佢本來訂咗位喺 IFC 二期間 Isola 度食,點知,今朝早睇到佢嘅 sms 要改地方,原來,Isola 尋晚火燭!

咁啱嘅!咁都中!火燒地旺,呢間嘢有運行啦!我,又可以試吓買六合彩,睇吓又會唔會中?!

於是,我哋改喺怡和大廈地庫間 Miso 度食日本菜。我對日本菜冇話特別喜歡或者唔鍾意,反正我呢啲人體黑洞,咩都食。而且,嗰度食物嘅水準亦甚高,好味!更重要係,同啱嘅人一齊食,仲要係咁「el尼近」嘅人,簡直味覺同視覺嘅享受。

席間除了親切嘅慰問,當然少不了暢談一番。回想起當日喺留言中嘅素未謀面交流,今日呢一刻嘅感覺好得意。

我好怕熱,又好易流汗。嗰度啲冷氣唔夠,唔得勁,對我嚟講本來係美中不足之處,但,見到 Ruth 姐姐輕輕將佢件薄薄的外衣除下,一雙曬得恰到好處的肩旁、手臂,配合整套黑色夏季衣裳,長裙,yo!我熱得舒服熱得抵,汗流得暢快呀!真係~

另外,咁啱,剛去到又收到愛美姐姐嘅短訊問候,好 warm 呀~~~ 呀~~~~ 呀~~~~ 呀~~~呀~~~ 呀~~~ 呀~~~ 呀!

兩位姐姐真好,姐姐s I Love You~ 我要!Heee~

11 comments:

愛美 said...

Be happy! ^^

Xavier said...

下,Isloa 火燭...

btw,上星期先去完ifc2,又系三樓,果間bistrol。不過d野好難食,千其唔好去...。 :(

ChecheBee said...

miso is expensive, but v nice environment

Ruth Tam said...

Thanks for the noodles and sources. That's very kind of you.

梁巔巔 said...

姐姐愛美, merci! 大家咁話啦! ^^

xavier 兄, 識飲識食識嘆世界嘅你畀嘅評語, 我信. :)

Bee 小妹, 真係幾好 ga.

Ruth 姐姐, 記住用吓我嘅方法煮吖!

Extraordinary Life 翠斯 said...

「el尼近」<--- yes, agree to both 姐姐.

ChecheBee said...

..... why not ask me in :0

梁巔巔 said...

有機會嘅! ^^

史路比 said...

又認細呀?係唔係架你?!
hehe... 我又會去miso喎..點解你冇影相架???

梁巔巔 said...

梗係~

鵝真係細兩位姐姐 ga!

而且, 鵝廿三歲之嘛!

"hehe... 我又會去miso喎..點解你冇影相架???"

幾時?

之前影嗰時畀個 waiter 問我睇唔睇雜誌.... -___-

影咗嗰幾幅麻麻地, 所以咪冇 post 出嚟囉.

後嚟 Ruth 姐姐嚟咗後傾到唔記得.

史路比 said...

廿三歲呀? 嘩~~~ so young! *.*
me is your 姐姐 too... -__-"