Friday, June 23, 2006

Family Ties~

Family Ties


大家有冇睇過?睇過仲記唔記得呢套溫馨小品?

好多年前,大概喺我讀 o緊中學嘅時候,明珠台喺傍晚六點都會播30分鍾呢類外國片集。其中印象最深除咗呢套 Family Ties (港譯「一家親」),仲有一套叫「電子娃娃活寶貝」同另一套唔記得咗個名係咩 (講一個代課老師與一班學生喺紐約嘅故事) 嘅單元連續劇。

劇中主要演員拍完這部劇後,星途都不如意,不久便消聲匿跡了。當中只有在劇中最出色搶鏡,飾演家中長子~ Alex 的 Michael J. Fox (米高霍士) 日後憑 The Secret Of My Success (發達之路) 以及 Back To The Future 而大紅大紫。但多年前,不幸地,他患上了柏金遜病,不能,亦冇人再搵佢拍戲,很堪坷。最近喺深夜嘅 The Late Show (大衛牙擦騷) 見到佢嘅訪問,睇見佢好努力去控制住自己好多不受控制嘅動作及表情,回想番一向以精靈活潑,醒目敏捷掛帥嘅佢,要人心酸。

十年人事幾番新。。。。

話說回頭,而家再冇播呢類片集,可惜~

一齊回憶吓啦!GO!

9 comments:

冬冬 said...

我以前好鍾意個大女Mallory架~~~
覺得佢好靚。^^

最近係8卦雜誌見到細女jennifer而家既相﹐染左黑髮同老左好多﹐唔同晒lu~

梁巔巔 said...

"另一套唔記得咗個名係咩 (講一個代課老師與一班學生喺紐約嘅故事)"

知唔知呢套叫咩名?

冬冬 said...

唔記得有套咁既野喎。。。邊個做/幾時做架﹐講多D黎聽下﹐等我稔稔~~

愛美 said...

想起上星期和九年前的同事飯聚, 其中有一位, 戴上帽子, 頭髮疏疏的, 我差點認不到她.

對上一次聚會是兩年前...

心中, 也是十分唏噓....

Xavier said...

呢套我都有睇過丫,應該系當年nbc做架,family ties 同埋cheers 在星期四晚播,都系陪我成長架。第一集Alex的女朋友後來做埋Michael J. Fox個老婆添。後來因為柏金遜,佢擔正主角的Spin city拍左一兩季後,都換左charlie sheen。前兩年MJF仲番去spin city客串番一集。我感覺是大家對MFJ都好respect。

Anonymous said...

梁巔巔,
真橋!我上網search "the twilight zone" & " family ties"時,都見到你個blog, 見到志同道合的你, 真係不得不留言. 因為呢兩套電視劇係伴住我成長架,由黑白至彩色的"迷離境界",真係晚晚煲架,至於"一家親"係由jennifer細細個睇到andrew出世長大架.仲用vhs錄低左.係吖,michael娶左劇中的第一任女友TRACY POLLAN. michael j fox的"back to the future"又係必睇上百次的,後來見到他患柏金遜病的樣子,覺得好可惜,好傷心呀!因為他是一個才華洋溢的演員.family ties的主角原本是劇中的飾演mather的MEREDITH BAXTER架,後來俾michael j fox搶晒鏡,而michael就越來越紅咯!
喂!有機會再傾.NICE TO MEET U!

Anonymous said...

你說代課老師那套劇,我都喜歡
那個先生係美國中學教歷史
那一班學生係精英班
有個男學生成日打側坐, 班上亦有一對情侶,仲有一個跳級生,一個肥仔....

梁巔巔 said...

Hello, Man!

Heee heee, 去後兩 day, 6月26號, 我搵到~ Head Of The Class!!!! ^~

Anonymous said...

hello

以前的六點幾明珠短劇,真係好令人回憶,但記憶中無係其他時間重播.

一些劇如Family Ties曾有幾集無線比"城市故事"(梁思浩做洗米華那齣)照抄,又如Head of Class比我地知道美國課室上堂時原來如此,電子娃娃活寶貝內的小女孩其實好靚,故事亦很得意.

仲有一套係講個肥佬做管家,成個男高音巴伐洛提個樣, 份人上至天文下至天理乜都識,成日幫那家人解決問題,每集結尾就影他在寫日記. 有無朋友記得齣劇叫乜名???