Saturday, May 13, 2006

欠我嘅,就要攞番攞番攞番攞番攞番)))))))))

同某人計吓數先~ 阿邊個聽住喇!

十幾個鐘之後,即係今日下午,我同妳嘅恩恩怨怨,妳欠我嘅,一次過同妳算清!

淨有,妳實質欠我嘅,包括澳洲土著用嘅回力飛剽;格仔頸巾 (上次妳話我頭同身係兩個波,四肢卻係樹枝咁 un,似個雪人,所以要送我一條。),所以,精精地拎出嚟自動進貢。

我記得嘅。妳唔駛旨意詐詐諦~

5 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

哈,哈..邊個咁好彩,要你同佢清算呀?

梁巔巔 said...

哦~ 咪嗰果風 _ 子 or _ 信子 or 風信 _ lor~

Ruth Tam said...

Have fun!

Hyacinthus said...

呀巔巔呀巔巔,麻煩你搞清楚先至好係度叫苦啦,不然人家會以為我風子係度欺負你, 我水洗都唔清架!

你要計數嗎? 好,我同你計計先,輸左唔好喊至好呀?

"妳實質欠我嘅" ???
我從來未攞過你任何野,又那來道理欠之有呢?

"澳洲土著用嘅回力飛剽" ???
我係去左澳洲,但沒有去土著住的地方,連他們的樣子都未曾見到,那知他們的回力飛剽是那一回事?你叫我點去攞???

”上次妳話我頭同身係兩個波,四肢卻係樹枝咁 un,似個雪人,所以要送我一條”???格仔頸巾呢?我的確係有既,但係,你係雪人咩?我見唔到雪哦,你有手有腳,手度重有老鼠仔tim,點都唔會係樹枝,樹枝可以燒架,你的可以嗎?燒來睇睇呀?巔巔,我話似唧,無話係呀,你自己對號入座, 又關我事?@@

"精精地拎出嚟自動進貢。"???
我唔係精但也不笨,現在不是清朝,進什麼貢呀?難道你掛住icac的coffee不成?要我幫幫你嗎?

條數我就計得好清啦,不過呢,愛理文皆精到斷背的你,我就怕你睇唔明啦,啦,睇唔明唔關我事架 :p

梁巔巔 said...

"你要計數嗎? 好,我同你計計先,輸左唔好喊至好呀?"

驚妳吖?!

"我從來未攞過你任何野,又那來道理欠之有"呢?"

唔駛一定擺過我啲嘢都可以叫實質嘅! 譬如講過唔算數! 好似格仔頸巾就係.

條數我就計得好清啦,不過呢,愛理文皆精到斷背的你,我就怕你睇唔明啦,啦,睇唔明唔關我事架"

妳瞌我數學渣吖而家?!!!!??!!

總之妳 "掙" 鵝一條格仔頸巾!