Sunday, April 23, 2006

我本 Handsome。。。。


五年前,剛剛回港,嗰時,好 fit 嘅~ 嗰陣 fit 到吖真係,124磅咋!而且,肌肉仲紮紮實實嘅。

面部輪廓因為冇セ賤肉,所以本身靚仔嘅我呢,更顯得 smart smart 同 sharp sharp!呵呵呵~ 好鍾意。正正!

仲有,由於全身亳無多餘肥膏,行路嗰時好輕,彷彿練咗步驚雲嘅雲蹤魅影、好似天龍八部嘅凌波微步又或者好似少林祖師達摩嘅一葦渡江咁,嘩!嘩嘩嘩!型!諗起都瀟洒舒服回味兼盞鬼。

。。。。維持咗兩年左右,喺好食好住,大量美味佳肴豐富湯水供應之下。。。。26磅油膩膩的肉肉無聲無色且極有效率地同我融為一體。禍 X!

又唔知係好定唔好,就係 X,「佢哋」剩係走去塊面同個肚度,四肢同其他部位又完全唔見有噃。。。。肥都肥得衰過人嘅。

攪到我成日無意識咁強調自己37.5吋胸肌。

本來,今年農歷新年後準備軍訓式訓練減 ga 嘞,但,頂~ 忍唔到口呀真係!而家,我再同自己發誓,一定要操番 fit。

唔可以咁折墮暴殄天物。靚仔唔嘥得。

17 comments:

程霜 said...

Fit or not is calculated base on your body/mass index, not just your weight.
Your height will have a lot of impact to your weight too.

Hyacinthus said...

124磅 =/= 肌肉仲紮紮實實, 也可以是條藤:p

26磅油膩膩的肉肉無聲無色且極有效率地同我融為一體,<= 咁統一六國之期不遠矣 ~

「佢哋」剩係走去塊面同個肚度???咁咪好似冬天d雪人,兩個的波波,再加d樹枝左右插住?巔巔,你有無格仔頸巾呀?我有一條呀你要唔要呀?

無意識咁強調自己37.5吋胸肌???哎呀,大庭廣眾唔好做d咁架事啦,好騎尼架,如果你企係我右邊,咪話識我哦,知嗎?

唔可以咁折墮暴殄天物。靚仔唔嘥得。@@
吓? 今日太陽唔錯, 要攞d棉被出來晒晒先得! 咿, 巔巔? 咁巧呀,你又係度晒棉被呀?

梁巔巔 said...

霜,

我知吖! 鵝當時嘅body/mass index 好 fit! 而家.... 係適中偏高咗少少...

**********************************

「巔巔保衛戰」

"124磅 =/= 肌肉仲紮紮實實, 也可以是條藤"

鵝嗰時都不知幾骨肉均稱, 充滿流線型! .... o胡~~~~ 妳妒忌吖?!

"26磅油膩膩的肉肉無聲無色且極有效率地同我融為一體,<= 咁統一六國之期不遠矣 ~"

鵝自己玩踢爆好耐 la! 統一咗好耐 la! 咁點吖!? ><

"「佢哋」剩係走去塊面同個肚度???咁咪好似冬天d雪人,兩個的波波,再加d樹枝左右插住?巔巔,你有無格仔頸巾呀?我有一條呀你要唔要呀?"

.........

"巔巔,你有無格仔頸巾呀?我有一條呀你要唔要呀?"

平時唔見妳咁思想鋒利!!!!! 做咩吖?! 病完 la?! o胡~~~~~ 妳好嘢!

"無意識咁強調自己37.5吋胸肌???哎呀,大庭廣眾唔好做d咁架事啦,好騎尼架,如果你企係我右邊,咪話識我哦,知嗎?"

係都唔益妳 la! 唓~ 妳咪係咁望蝕晒呀!

"唔可以咁折墮暴殄天物。靚仔唔嘥得。@@
吓? 今日太陽唔錯, 要攞d棉被出來晒晒先得! 咿, 巔巔? 咁巧呀,你又係度晒棉被呀?"

頂.....

嘿, 嘥 is not equal to 晒!!!!!!!!

可怒也!!!!! 我去妳附近除晒衫晒太陽吖嗱!

.....

風信子唔好妒忌鵝~

**********************************

各位親愛的留言朋友, 您哋話係唔係?! 我知您哋實支持鵝!!!!!!!!!

ChecheBee said...

my motto,

呢個世界冇醜人, 只有懶惰既人,

add oil add oil lah~~~~ ^0^

Hyacinthus said...

吓? 小兒科咋哦, 咁都要行「保衛戰」??? 有點兒小提大作哦...

吓? 骨肉均稱,充滿流線型!??? 我唸起燒鵝脾哦??? 估唔到巔巔曾幾是隻稱職的鵝,重可以keep住鵝應有的本份,唔錯唔錯,袛不過後期守唔住,淪陷了,有如長江缺崼,一發難收,唯有望江輕嘆,嗚呼哀哉 ~~~

做咩吖?! 病完 la?!
係呀,病完個人思路特別清晰,今日重訓左成三粒鐘,成個唔同晒, 我你思路清晰唔係思想鋒利!!! 思想鋒利??? 未聽過哦,你作架?

"我去妳附近除晒衫晒太陽吖嗱!"
@_@, 我唔想要見到白鵝係我附近度除衫脫毛晒patpat, carrie, 我可唔可以claim $$$ 洗眼呀? 

Ruth Tam said...

It's good to have self confidence. I always give people benefit of doubt. Just wait and see. For the time being, we all enjoy the amusement.

梁巔巔 said...

Bee,

係呀~

只有懶惰既人==>風 _ 子....

JY,

妳唔似喎~

Ruth 姐姐,

"Just wait and see."

一定減到!

梁巔巔 said...

風信子,

"吓? 小兒科咋哦, 咁都要行「保衛戰」??? 有點兒小提大作哦..."

對住 oD奸邪, 唔手軟得!

"我唸起燒鵝脾哦??? 估唔到巔巔曾幾是隻稱職的鵝,重可以keep住鵝應有的本份,唔錯唔錯,袛不過後期守唔住,淪陷了,有如長江缺崼,一發難收,唯有望江輕嘆,嗚呼哀哉 ~~~"

..... 起碼鵝好好肉吖! 妳有冇吖?!

"我你思路清晰唔係思想鋒利!!! 思想鋒利??? 未聽過哦,你作架?"

唓~ 渣嘢~

"我唔想要見到白鵝係我附近度除衫脫毛晒patpat,"

跳扭腰舞!

"carrie, 我可唔可以claim $$$ 洗眼呀?"

鵝用特製液體幫妳洗~

Carrie said...

搞咩呀你地兩個...傻左...

Anonymous said...

Carrie放心,我們在幫你家巔巔keep fit思路而已,不然脂肪倒灌進大腦就不好玩了。

..... 起碼鵝好好肉吖!
這麼說...你豈不是江湖上久享盛名的深井版天鵝王子?呵呵呵

..... 我去妳附近除晒衫晒太陽吖嗱!
天鵝王子除衫 = 拔毛,所以...你想成為第一隻太陽能烤鵝,對嗎?風信子,我看不必洗眼,食定保濟丸比較實際。:D

梁巔巔 said...

Carrie,

鵝好 normal 呀!

梁巔巔 said...

舞神,

"Carrie放心,我們在幫你家巔巔keep fit思路而已,不然脂肪倒灌進大腦就不好玩了。"

鵝 oD "醒目" 成日喺腦血液中循環, 鵝都不知幾醒! 駛妳 train 吖!

"..... 起碼鵝好好肉吖!
這麼說...你豈不是江湖上久享盛名的深井版天鵝王子?呵呵呵"

..... 嘿, fit 過妳! 鵝有肉, 妳冇肉! 瘦 mi o猛!

"..... 我去妳附近除晒衫晒太陽吖嗱!
天鵝王子除衫 = 拔毛,所以...你想成為第一隻太陽能烤鵝,對嗎?風信子,我看不必洗眼,食定保濟丸比較實際。"

食必理痛喇叭牌正露丸克痛幸福傷風素吖笨?!

做セ吖!一個病完一個禪修完之後好威呀?!?!??!!!! 妳哋咪繼續同一鼻孔出氣朋比為奸囉~~~~~~~~

舞神花神奸到痺~ 正義巔巔自己撐自己!!!!

Anonymous said...

一個病完一個禪修完之後好威呀
全篇最正確便是這句。

Hyacinthus said...

舞神花神 wei wei wei!!!
一個病完一個禪修完之後好威呀 YES!
其他全屬廢話, 可以不理 !

梁巔巔 said...

舞神 (apsara) & 風信子 (花神) <=== 不明細菌上腦.... 現正研究搶救中.....

史路比 said...

hahaha... 好好笑!^^

不過,124磅對於男仔黎講真係瘦削左d.. 150磅呢就... 唔... 唔... 哈哈哈~ 如果5'9"都好normal既..

梁巔巔 said...

5呎7吋半....