Thursday, March 23, 2006

從雅俗共賞到深入淺出


個人認為,做人呢,其中一樣好重要嘅,就係 Cheap 要 Cheap 得起,High 要 High 得到。人,懂得兼容並包,雅俗共賞,那才能細味、體會、領略人生各種不同的感受,各樣不同的事物。這才叫真正認識、享受人生。

而另外,寫東西,做創作,亦必然應該雅俗共賞。因為,雅俗共賞者,是內容豐足,層次豐富,情節百出到十彩;另方面卻不會流於「孤高絕世」,曲高和寡。由於這樣,才能滿足各種不同的人~ 文人雅士,固然欣賞得如癡如醉;但即使係販夫走卒、凡夫俗子者如小弟我,也會看得津津有味。兩者各人皆可從中得樂,從中更或有得著。

但要做到此,必須要做到深入淺出。因為深入淺出,才可提供以上的那些去讓不同的人親近。但要深入淺出,談何容易?!要深入已難矣。而要在深入了之後再要淺出,可知可見就更難上加難。

除了天資天聰,不要只一味讀死書;不要只把書裡的字句或書的重點記下,常掛在咀邊流於紙上談兵;更切忌沉迷於以狂掃典籍為傲卻弄至走火入魔;放開胸襟,去真正感受這個您與我都活在同一天空下的世界,經過實戰實踐,多了人生體會,再融會貫通,這樣,或可令我們有朝一天將深入淺出成為自己手到拿來的本領絕技。

9 comments:

Hyacinthus said...

我要小心說話.
風言風語誰懂?
看不懂才是我的目的 :p

梁巔巔 said...

禮啲風言風語夠鵝啲鵝文近?!

愛美 said...

哈!好近呀!

Ruth Tam said...

Mozart and Shakespeare are the ones who can do it.

小何娘子 said...

“就係 Cheap 要 Cheap 得起,High 要 High 得到...”

I like!

梁巔巔 said...

愛美,

駛セ講~ ^^

风子,

Thank you! ^~

Ruth 姐姐 & 舞神,

Yo!!!!!!!!! Bingo!!!!! 我都諗住舉呢幾個例子.

Anonymous said...

巔巔所言甚是,非常贊同呢!!! :)

講開又講,最近買左尹光CD. 正所謂"cheap得嚟有品味,賤得嚟有深度",我鐘意!! :p

其實"少理阿爸"首歌又幾有意思架,睇埋尹光被music video,一人分飾幾角,仲正.

在地鐵見到尹光,哇,真係要飛撲揾佢簽名.

人多擠逼,眼白白見住偶像著住件踢死兔,頭戴黑實實假髮,係人潮中消失,成一生憾事...
:(

梁巔巔 said...

"尹光CD. 正所謂"cheap得嚟有品味,賤得嚟有深度",我鐘意!!"

係呀! 同意! 我都覺得呀!

"在地鐵見到尹光,哇,真係要飛撲揾佢簽名.

人多擠逼,眼白白見住偶像著住件踢死兔,頭戴黑實實假髮,係人潮中消失,成一生憾事..."

有次喺金鍾地鐵站見到黃霑, 同妳一樣, 遺憾沒有上前傾兩句..... 不久, 他就辭世了....

綠雨 said...

你lee篇真係...掂!

都好"深入",
但"淺出"...
可能係我慧根不夠高, 哈!

嗯...反而有興趣想知有什麼激發你寫這篇呢?
好像一些事的有感而發, 因而抒發了這篇.
背後還想帶出"一點東西"嗎?
這篇好像是"引子"般...
純粹揣測而已.

多謝分享喎! 多些無妨! 哈!