Thursday, March 02, 2006

朋友,接招~


不久前的中國元宵佳節交匯西方情人節時份,我們三人的風巔信霜玩了一燈謎比賽,而正如我們揭曉答案暨答謝篇中所說,誠蒙各位的熱烈回應、參與。

我們訂下比賽的勝出者,可出一篇一題三寫題目給我們。今得勝者~ 慘 Joe 毒手˙湯開兩邊要巔巔、風子和霜霜寫自己五樣最瘀的事,然後再 tag 五個人玩落去。

猜不到他倆會出這題目及如此玩法。

小弟先講出五件最瘀的事~

1. 中學時某一個唔記得咗係平安夜定係元旦除夕,學人出去 walk。出去 walk,自然就少不免要「立」gel,於是乎,喺出動前一兩日走去萬寧買支 KMS 嘅「gel」(嗰時呢隻牌子好興)。到出動當天,裝身嘅時候,就係咁「立」係咁「立」啦,咦,點解梳極都有色嘅?而且,呢隻 KMS 都好香喎。好唔容易梳到啲 gel 勻循,攪到正常,到出到去,walk walk 下,落雨喎~ 咦,點解個頭有泡嘅。。。。到番到屋企拎支嘢嚟細心睇~ X!KMS Shampoo。。。。

2. 有一次,飲醉後跳上吧檯高歌。

3. 中一、中二左右跟從小玩到大的乾哥哥落 Canton Disco。著住件好健康,由音樂事務統籌處製造,心口印住樂韻播萬千嘅 T - Shirt,但外面就著住件牛仔褸,摺袖扮粗野。。。。結果比我乾哥哥班朋友問佢:「喂,你細佬都好得喎!裡面咁健康出面似收數~」

4. 樂團演出時,在指揮沒有動作、指示下,佢仲未要真正叫我哋郁,我就郁,早奏出咗音樂。。。。(首嘢仲要係好激嘅匈牙利舞曲 No.5)

5. 比個識咗冇幾耐嘅法國女朋友同我講:「不如我用普通話同您溝通,好不好?」

講完自己,到我 tag 5位幸運兒講自己嘅瘀事,然後您哋要再 tag 5個人玩落去!

o騎 o騎,我 tag~

Carrie (Heeee,坦坦白白呢~)

愛美 (精通各種心理技巧的她,也必定要有瘀事嘅。)

Andy (想聽聽優皮成功的人嘅~)

Sunshine (新加坡 IT 高手,瘀事唔知會係點?)

鳥飛 (不久便快出書的才女,講 oD瘀事嚟聽吓~)

Peg Peg (新婚的她,瘀事實有嘅。)

天使 (編劇人才,瘀事寫啲嚟睇!)

水小姐 (喂,美貌與智慧都。。。。並重嘅,講 oD嚟聽!)

Tag 夠8個仲!有嘢一齊玩!好玩齊齊癲!

接招啦!

7 comments:

小何娘子 said...

哈哈哈,好笑!

尤其KMS Shampoo更是经典!真的有够糗!

Hyacinthus said...

「喂,你細佬都好得喎!裡面咁健康出面似收數~」

哈哈,細佬,你唔食煙既話,內外都會好健康 :)

我就郁,早奏出咗音樂。。??? @@

你未講事後呢? 有無人郁你呀?

梁巔巔 said...

风子,

heeeee.

風信子,

"哈哈,細佬,你唔食煙既話,內外都會好健康 :)"

戒 o緊, 戒 o緊. 有心. ^^

"你未講事後呢? 有無人郁你呀?'

..... 唉,..... 事後咪由 first desk 比人郁到落 third desk lor.....

唉,.... 都好過調落 second violin.

愛美 said...

今日最大瘀事 -
長篇大論的打完第五件瘀事,
手指尾按左落個power制,
明天從頭努力...
嗚嗚鳴

梁巔巔 said...

愛美,

哈哈哈~~~~~ セ妳咁失魂 ar!!!!

Heeee, 辛苦妳了! ^~

鳥飛,

呵呵, 都係難得嘅憶~

"五件瘀事已貼出來了哩 :)
忘了再找五人添.."

Fank 橋! 快 oD tag another 5 la. 好過癮!

Hyacinthus said...

郁左!!!哈哈哈....

巔巔, 你個d好乖自己報名交左功課

梁巔巔 said...

"郁左!!!哈哈哈...."

嗰時真係幾 deep 幾 down ga..... 慘!

但而家就成了美好回憶. 諗番起, 庸慶幸自己有這些片段回憶. 第日喺啲仔女面前同死嗰陣, 都可驕傲地講; "我活過~"

"巔巔, 你個d好乖自己報名交左功課"

Heeee, 多謝大家參與!