Friday, February 17, 2006

開枝散葉!


Yeah!Yeah Yeah!!Yeah Yeah Yeah!!!終於成功啦!哇哈哈哈~~~~ Hooooo~~~~~!!

植物已經咁開心,第日,個仔征天由她有咗到出世到長大成人再又生仔嗰時,咪失控?!呵呵呵~ Hooooooo~~~~~~~~~~

另外,亦謹將此篇獻給花神~ 風信子,鼓勵吓佢先~ 風信子吖風信子,妳唔駛氣餒 ga!去 Snoopy 介紹嗰間買啦!o騎 o騎!

6 comments:

史路比 said...

嘩~~~
巔巔呀,我就係嫌佢太大塊葉呀,我鍾意d的的式式架..

Ruth Tam said...

Already planning for your child! Good to have long term family planning

Eden said...

它们长得双双对对的 =P

Hyacinthus said...

嘩,未足月已經咁大件,那長大了還得了呢?無法無天?

"個仔征天由她有咗到出世到長大成人再又生仔嗰時,咪失控?!"

家陣種下植物咋,唔好唸咁多無啦啦既野啦,仔仔呢家野等你同carrie結婚再唸都得 :)

"亦謹將此篇獻給花神~ 風信子,鼓勵吓佢先~"

@________________@@@''

"唔駛氣餒 ga"

擺明係度柴我台,拆我招牌啦 :(

梁巔巔 said...

Snoopy, 仲要而家還未大定, 將來會再大啲!.....

Ruth 姐姐, 係呀! 26號見面時話個女叫咩名妳知吖~ :)

鳥飛, 以前細個唔識欣賞箇中嗞味. 而家大咗先知好有趣. 又可以訓練耐性呢.

eden, 靚嗎?

親愛的風信子,

Keeeee keeee~

"嘩,未足月已經咁大件,那長大了還得了呢?無法無天?"

好過連芽都冇發吖~ 係咪? :P

"家陣種下植物咋,唔好唸咁多無啦啦既野啦,仔仔呢家野等你同carrie結婚再唸都得"

其實好耐以前連個女都諗叫咩名 ga la.

"@________________@@@


擺明係度柴我台,拆我招牌啦 :("

Keeeeee~~~~ 花神妳一時失手啫~

Hyacinthus said...

"好過連芽都冇發吖~ 係咪? :P"

都係,好過我想睇都無:(

"花神妳一時失手啫~"

e.....