Wednesday, February 08, 2006

我要做明星!!!!

You scored as Theater. You should be a Theater major! Like a bohemian actress, you are seasoned and confident and not afraid to express yourself!

Theater

92%

Psychology

92%

Journalism

92%

Anthropology

83%

English

83%

Sociology

83%

Linguistics

75%

Philosophy

67%

Dance

58%

Mathematics

50%

Chemistry

50%

Biology

42%

Engineering

42%

Art

33%

What is your Perfect Major?
created with QuizFarm.com

明天加入演藝界。。。。無記定荷里活好?!

17 comments:

Hyacinthus said...

哈哈, 哎呀, 早知俾你個電話佢啦,可能你地一拍即合呀, 老人家大明星 :D

風子--執是執非?篇

梁巔巔 said...

"風子--執是執非?篇"

咁好笑!:D 一早回應咗 la. 呵呵呵!

Hyacinthus said...

"咁好笑!:D 一早回應咗 la"

@________@"

Carrie said...

咁係咪我做你經理人??!!

梁巔巔 said...

吓?..... 咁我驚好多 job 接唔到喎~

Carrie said...

哈!但係包保你接親都係好job bor~

Hyacinthus said...

"鵝又乖又靚仔"

哈哈,咁你覺得乜野你好想好想接,carrie又一定反對架? 扮鵝?

梁巔巔 said...

妳知啦, 而家啲戲, 好多親熱 ga ma.... 呵呵呵呵~~~~ 萬一同 Maggie Q 或者陳慧琳或者妮歌潔曼或者同 King Kong~~~~ 入面個女主角咩, 實唔駛接都得咯.

.....

"鵝又乖又靚仔"

駛セ講!

Ruth Tam said...

Give it a try!

Hyacinthus said...

噢.原來係咁,咁乜野carrie會幫你接而你又未必想架?例如扮鵝?

梁巔巔 said...

Ruth,

哈哈哈哈哈~~~~ 呵呵呵呵呵~~~~~~~

妳好過癮呀!!!!!

話時話, .....乜妳都覺得我靚仔呀?

"Give it a try"

咁邊種類型嘅啱我呢? ^^

風信子,

唔中妳嘅奸計嘅! 佢接咩我都想! (斷估佢唔會整蠱我呀~)

ChecheBee said...

hollywood lah!!!

梁巔巔 said...

我都係咁諗~

Carrie said...

係呀!我會訓練佢講8國語言(最好搵埋Ruth呀、Snoopy呀、Yuen Yuen呀教埋舞蹈同音樂),一定成功進軍荷里活!呵呵!

程霜 said...

Do you need a local agent? I know some people in filming industries here in L.A.....

Ivor said...

let me introduce CD producerse to you and you can be the 最有前途新人 next year!

梁巔巔 said...

霜, 真 ga??!! 好吖! 係咪 A 級大製作?

鳥飛, 我寫咗信比李安 ga 咯. 同佢講拍番齣港 style 斷背山~ 扯旗山. 仲 proposed 咗程霜同 ivor 同我做對手戲. 等 o緊覆.

ivor, 中美兩邊走, 係忙 oD, 但好呀!