Monday, February 06, 2006

快樂的小聚~


星期五晚與一班舊同學仔老朋友在旺角創興廣場七樓的富臨吃火鍋聚舊。旺角好多人,裡面仲多人。啲食物一般,坦白講,那晚食實屬其次,唔多重要。因為與多位經年沒見的老友暢懷歡聚先係主盤。

席中有兩位已各為人父人母。較驚喜是男的那位三年來到今天再重現江湖,他已是成家立室,並又快再做父親的男人了。

其他的也都有攜眷出席。除了我,更第一次得見世興攜他的另一半出現。

我們八時半開始,快活真係不知時日過,話咁快竟已十一點半,在各散東西前,有人提出不如遲少少再出來 BBQ,各位,我知平日大家各有各忙,但希望不久後可燒得成啦。不要如以前那樣,一別又要幾年後才再會齊人再聚。

9 comments:

Hyacinthus said...

哈哈,中學那些一別又要到結婚才會齊人再聚, 大學那些轉工會齊人再聚。

愛美 said...

你都好啦, 我同D同學話約聚會, 足足約左十年都未約到!

arfoo@sky said...

The most attractive is the Garfield comics. I like it!

史路比 said...

朋友個個都忙,忙工作忙家庭..發覺要約出黎一聚並不容易(可能最得閒果個係自己呀)~

Andy said...

Email dropped to you. Please check.

梁巔巔 said...

風信子, 愛美,

真係難事嚟.

Danny 哥,

你都 liky 嘉菲 ga? 我細個鍾意 Snoopy, 到廿零歲後鍾意 Garfield.

史路比,

最慘嘅係有時明明得閒都會唔齊人嗰度弊呢. 好似詹詹就係一個好例子呀!

哈哈哈~~~~

andy,

收到. 已覆你了.

Ruth Tam said...

I don't meet with my old classmates except 2. Even for these 2, we meet maybe once every 2 years on average.

史路比 said...

詹詹=巔巔???

梁巔巔 said...

Snoopy,

詹詹梗係 =/= 巔巔 la. 鵝咁靚仔!

佢係我好好朋友嚟. 佢又叫阿 Jan ar.