Sunday, January 01, 2006

Happy New Year 2006!!!!

能與著你行 快樂永相贈
懷著每點真心盼這段緣能
能同步向前 再邁向千年
期望每天都可發放著甜滲

多麼想向你說句千載能不變
多麼想對你說句將這情誼倆心照
此刻永讓日後藉我 o地情耀千遍
情義倆心知
永沒至此

能攜著你行 你我倆相近
情耀照千古心我竭力盡我能
回望在這年 快邁向新一頁
來共我將此曲永結伴同奏

齊讓這溫馨 向四面全面滲

填詞:風巔信霜
原曲:Congratulations
原唱:Cliff Richard

試聽:http://deraradio.com/playlist/Default.asp?q=f&f=%2FEnglish%2FPop%2FCliff_Richard

6 comments:

Anonymous said...

H@pPy N€w Ye@R !

在貴部落格中喜見閣下的快樂快樂...
恭喜恭喜~~~

Garfield said...

LDD, Happy New Year to you!

鳳凰藍 said...

張煙花相好靚喎!點整架?
新年快樂!:-)

梁巔巔 said...

鳳凰藍,

Thank Q! 也祝妳新年快樂.

"張煙花相好靚喎!點整架?"

Keeeeee, 唔駛整嘅. 剩係要搵. 嗱, 好簡單, 例如妳要搵我, 又假設 google 有我, 妳就打 "巔巔好靚仔 gif", 咁就會出好多會郁嘅俊俏樣 ga la. 不過至於上載到 blog 仲唔會郁, 就唔係張張得, 要撞手神.

試吓啦. 試完話比我知得唔得.

得唔得? ^~

Ruth Tam said...

Happy New Year!

史路比 said...

Happy New Year, all the best! ^^