Saturday, January 14, 2006

玩唔到


自從三年前換咗部新電腦後,我唯一的電腦 Game,亦是唯一最鍾意的電腦 Game~ Fifa 2000足球 Game 就沒得玩了。因為玩不到。

其間試過用朋友的新電腦去 run,沒有問題。但偏偏自己那部就玩不到。別人又一樣係新電腦又同樣係裝 XP 的,嗚呼!都不知何解?

有云李代桃僵,試過買 Fifa 03,04來玩來頂住,但就係代替不到2000在我心中的好玩過癮程度。因為可能它們太新太繁複太逼真了,所以反而變得不及2000的簡單流暢易上手兼好玩。

之前經典係去電腦店鋪問:「有冇唔係咁勁嘅電腦賣?簡單 oD講,玩到 Fifa 2000就 okay o架嘞。。。。」-__-"

。。。。唉,冇計啦!鬼叫我真係好鍾意咩~ 最慘係始終沒買到,因為我仍希冀可以在新電腦中玩到。

有時,有些東西,即使新的是如何精彩,但對人來講,都會新不如舊。

7 comments:

Hyacinthus said...

重未搞好呀? 噢....

梁巔巔 said...

唉~

Sunshine said...

Can it be graphic card compatibility?

Is there any error message? what is the error message?

梁巔巔 said...

It can be installed; The soumd is still great; The graphic is also no problem; Moreover, all the buttons are in their state but, all of them are lose their function when the game start.

As I said, I can play it in my friends' Hi - Tech computer.

Why?

"Is there any error message?"

No.

P.S. 03 & 04 could be run in my computer.

Help me Sunshine~~~~~~~~~~

Ivor said...

FIFA game ...my favourite too!

Xavier said...

我雖然喜歡看足球和打game。但從來玩足球game卻無乜興趣,因為真系手腳太慢,永遠唔夠電腦或ps2快。所以fifa真系無點玩過就真。不過睇你這症狀,唔知換過張(勁d既)video display card有無幫助,我的經驗系好多的game問題都系因display card不足memory而玩不到。 :)

梁巔巔 said...

xavier兄,

而家就係可能係我部電腦勁得滯,玩到 Fifa 03, 04但唔到2000. 但人 o地啲就玩到.

Anyway, 都唔該你. ^^