Wednesday, January 11, 2006

只差一線


有線某個台重播當年曾風靡一時,但我不屑一顧而現在卻愛上看的還珠格格。

坦白講,這劇真係好老土。係勁老土。

不過勝在看得舒服。舒服在劇中主角就算有危險,大家都會知道~ 冇事嘅。而選角及人物配搭一絕亦是重要原因。君不見第三輯差不多面目全非後,收視如何慘淡?!

戲中開頭的假格格與真格格情同姊妹,兩個不但沒有因之前的誤會而有心病,而且更互相體諒及互相扶持。感情比前更深。

換個方向,劇情可往另一邊極端的發展。假的變了鳳凰戀上了紫醉金迷,捨不得富貴榮華而加害本屬真的那個。而真的同時又不甘位置錯換,淪為凡人而予以反擊。如此,整套劇就會完全變了。喜劇變悲曲。

人生,有多多少少的轉捩點,喜與悲,往往,亦看你怎樣去演繹;也看造化。

而往往也都,只差一線。

4 comments:

Ruth Tam said...

Agree that very often it's a matter how we think.

史路比 said...

老土but好睇呀~~ ^^

鳳凰藍 said...

我阿媽都唔知追得幾過癮啊!連追三輯,不過,去到第三輯時,時不時邊看邊打喊嚕~~

我就受唔住瓊瑤式地愛情故事,一哭二鬧三上吊,動不動要生要死,嘩~~

梁巔巔 said...

冇錯. 例如咩煙雨濛濛呀, 幾度夕煙紅呀, 庭院深深呀, 呼~~~~~~ 真係頂唔順!

但還劇.....真係例外.