Saturday, January 07, 2006

煮嘢食



程霜、風信子、仲有巔巔教大家嚟做
做美點,呢舖,圍鬥煮呀論呀論英雄
誰是大英雄
*
拿刀,斬鴨胸,落位 oD刀法零捨唔同
落手煮東西,完全發揮我 po 呀 potential
*
做咖喱、白切雞、水餃雲吞牛扒炸魚海鮮煲
做沙律、蒸肉餅、落力猛煮呀為呀為君做
*
白汁燴意粉、仲有蒸魚焗薯蓉
甜品、裹蒸粽,用猛火蒸個大呀大蒸籠
*
用靚料,起勢煲。做美點必要用心嚟弄
莫要急,小心。來吧放膽落廚大家做
*
炸豬扒、炸醬麵、芝士漢堡熱狗蝦醬蒸魷筒
轉食素,有多種,連續喫幾舖呀像呀黑洞
*
調味料,要勻循。生抽老抽鹽糖醬醋在其中
蒸炆燉、煎滾炸,唔同嘅煮法大呀大不同
*
嚟料,起勢煲!就快 okay 呈上嚟 post
做美點,呢舖,何時約出去食呀做英雄
食呀!呀做呀做英雄
~~~~~
星期一我哋三個喺我哋呢度同大家煮嘢食。
準時候教!
填詞:梁巔巔
原曲:打雀英雄傳
原唱:許冠傑
而家:風巔信霜仝人

3 comments:

Hyacinthus said...

程霜=六嬸 ???
風信子=三太公 @@

巔巔咁吹法, 真真有d壓力呀, 再唸唔到既話, 我就教大家煮好好味公仔麵 :)

梁巔巔 said...

公仔麵?!!?

喂, keeee, 我好害怕連公仔麵都...... heee heeeee.

風信子, 努力! 整得唔好食我唔會咁衰笑妳嘅! 仲會.....哎唷, 差 oD想講幫妳食. 仲會鼓勵妳食嘅. 呵呵呵.

Garfield said...

haha.. we got 3 chefs online =P