Tuesday, January 10, 2006

水仙清香滲


見到風信子、Pema 和 Snoopy 等平日影啲花影得真係好靚,一直都心思思諗往影番次。

而農曆新年就快到,家裡依舊浸了多個水仙頭。我就將其中兩個抽起種在泥土上,um。。。。勉強種得還可以啦。至於攝影技術,唉,用 6230i 手提影嘅,唔要求得咁多。馬馬虎虎啦。

順帶一提,oD水仙真係好香。特別這幾天清寒的天氣,配合水仙的香味,意境感覺端的他媽~~~~ 的正!

像美麗水仙 芬芳也真
讓每份真心 顯出我心
投下愛意 似水仙清香滲!!!!

Hooooooo~~~~~

9 comments:

Hyacinthus said...

兩棵蔥?

梁巔巔 said...

o胡~~~~~~~~~~

咩蔥吖!!!!!!!!

係水仙呀!!!!!!!!!!!!! 呀~~~~ 呀~~~~ 呀~~~~~~~~ 呀~~~~

.....妳識種咩?!

梁巔巔 said...

見唔見到有白色嗰 oD呀?

花瓣嚟!

Hyacinthus said...

"將其中兩個抽起種在泥土上"

重唔係蔥? 近過年時等我showshow乜叫水仙啦,我種得好靚架,葉深綠,花瓣雪白,中間金黃,三隻色好明顯架,正正年初一開花,一開開到十五, 你而家的水仙已經開始啦,睇來都唔駛等過年啦,重要俾你咁玩法? 無啦...

Hyacinthus said...

我兩個頭都開成六十多朵,你得唔得呀 :p

梁巔巔 said...

"近過年時等我showshow乜叫水仙啦,我種得好靚架........'

等妳! ><

"葉深綠,花瓣雪白,中間金黃,三隻色好明顯架,正正年初一開花,一開開到十五,"

......好威吖?!


"你而家的水仙已經開始啦,睇來都唔駛等過年啦,重要俾你咁玩法? 無啦..."

......我仲有好多個頭浸 o緊......

咁妳嗰 oD係單瓣定雙瓣?

點先種得靚.......?

梁巔巔 said...

"我兩個頭都開成六十多朵,你得唔得呀"

都唔知真定假.....

好! 我決定比心機種番棵靚嘅喺妳面前 yeah yeah 威吓至得. ><

Hyacinthus said...

我以實際行動回應, 我會影相俾你睇.

梁巔巔 said...

我都係.