Saturday, January 07, 2006

十句女人最憎的說話


Thanks,Florence。妳有冇咁對妳位處女座戰士?

一封有趣抵死嘅電郵,只係改咗少少,與君共享。Haaaa!Hooooooo~~~~

1. 你咪咁小器啦!

女人點解憎?小器是女人擁有但又不想認擁有的特質,你明寸佢?等開拖吧!

男人說這句話時通常笑笑口,點解?因為知女人唔啱聽,明知不應說但堅持說出來。但這就是撩交嗌!男人說這話前通常已說完『嬲完未呀?』、『唔好嬲啦?』之類的話,但游說不果。而女人會話唔識人就賴人小器,屙屎唔出賴地硬!即係話我唔應該嬲者?女人發嬲一定有佢道理,男人駁嘴即係話我不講理,作死!

建議:要女人唔嬲,真的惟有等她自己嬲完,但不等於什麼都不做,男人最好做點事來縮短過程,愈拖只會愈難氹!基本上連個嬲字都不能提,女人好憎呢個字,唔嬲都變嬲!告訴你,叫女人唔好嬲,佢嬲得仲勁!女人在小器、嬲爆爆,男人氹佢盞晒氣!要軟化女人從身體入手,抱抱或緊握她手吧!

2. 對唔住囉!

(同類說話:我唔岩、我衰囉、我錯囉) 女人點解憎『囉』?因為晦氣到死囉!而且最討厭是加個『咁』字在前頭,『咁對唔住囉?』,一個『咁』字包含了『我唔覺得自己錯,但買你怕囉』這十二個字的意思。女人會諗:『明激我啦!』而男人說時通常皺眉頭、眼神厭倦,擺明在說:『你又來?』;女人又會諗:『乜我好難頂咩?』

建議:用口去表示歉意是低層次的做法,倒不如用行動表示。唔該比D性格,唔覺得自己錯的話,老虎蟹都唔認錯!唔該比 oD風範!若真係要道欺,咁傾盡誠意啦!

3. 鍾意嗎?

我送比你吖!女人點解憎因為得個講字?因為男人總以為講咗就等於買咗,無需真的買!

見我雙眼發晒光仲問,你盲架?要我用把口去講我鍾意,即係要我認貪心啫!

建議:講得出就要做得到!一定要趁熱買!一拖~ 女人又話你無誠意!故立即在她面前付款是最方便的做法。

但女人最憎呢種方便,唔浪漫嘛。唉~ 男人總係唔識送禮物,以為買咗然後交過去就大功告成!其實送禮物最重要是點樣交到對方手上,即係心思、驚喜。

4. 使唔使幫你?

(同類說話:使唔使車你、使唔使幫你拎?) 女人點解憎廢話?

女人:『問來幹麼?!』『答得你我都做完!』

建議:女人最憎男人『齋 Talking』,唔聲唔聲做咗先才是英雄,故此,做多無壞。即使自己搞得掂,女人都鍾意男人獻殷勤的。

5. 搵日同妳去。。。。

女人點解憎搵日,通常不會兌現又信口開河了!你估我係你 oD客,『搵日出黎飲茶』咩!

建議:女人記性很好,此等不兌現的小事是她日後炒大鑊的導火線。女人無要求的話,男人切忌自動比 offer,無謂製造機會比人 challenge 吖!

6. 得架啦!得架啦!

(同類說話:掂架啦!掂架啦!) 女人憎認屎認屁認叻,結果錯漏百出無樣得!

你覺得佢係怕你煩,想塞住佢把口,所以吹到天咁大,但其實得鬼!

建議:無希望就無期望,無期望就無失望,實話實說吧!女人要講嘢,一定要比佢講;而比佢講,佢先唔講。keeeeeee。

7. 明啦明啦!

(同類說話:係啦係啦、得啦得啦) 女人點解憎明個屁,係因為佢哋會覺得:『想我收聲至真!』真係明?咁我啱啱講到邊度先?

建議:她在跟你說一些她認為很重要的事,即使你覺得無聊,也請耐心聆聽,硬食吧!在她喋喋不休時緊握她的手,信我,好快收口。適當時候發問,讓她知道你在聽;無傷大雅的小事不妨附和,大事情則要糾正。

8. 是但啦。

女人點解憎無要求?因為這代表你無原則、無性格吖嘛!

女人會諗:『你又嫌我煩了!你寧願 suffer 任人擺布,我諗我真係好討你厭,嗚。。。。』

建議:大可拋個波比佢,溫柔地說:『你話呢?』她反而覺得你尊重她不在乎說什麼,而是在乎怎樣說;男人說話時語氣夠堅定就是說服力,女人自然收聲。

9. 想唔想做 (愛)?

女人點解憎摸 o緊先問,佢哋會話:『別懶尊重我吧!乜你睇唔出咩?點答你呀?!唔好難為我啦!』

建議:女人做愛講 mood,一句說話足以摧毀一切。不反抗已是默許,醒 oD啦!

10. 你開唔開心?

(類似說話:你 high 唔 high?我得唔得?勁唔勁?) 女人:『焗住要答開心?迫人講大話!?乜你睇唔出咩?』

建議:抱抱算吧,別生不必要的事端,比機會佢問番轉頭:『咁你愛唔愛我?』唔提反而唔諗,別『刺激』她去思考:『你真係好渣斗!』」

我想,其實一個女人愛一個男人,才會有以上表現。作為一個男人,我想,該感到她的可愛及亦應感到甜絲絲。

2 comments:

Anonymous said...

喂~~~
我轉載咗你這個post於自己的blog中...
希望你唔會介意啦...

如有任何垂詢,請與小妹聯絡...
多謝你連結我的blog呀~~~ thx~~~

梁巔巔 said...

隨便啦! 不用客氣. ^^