Friday, January 06, 2006

大肥雞之下場。。。。


昨晚屋企食海南雞飯。買咗盒史雲生新出品要嚟專煮海南雞飯嘅清湯嚟整,嘩,煮出嚟嘅飯有六成似出面嗰啲呀!

最衰媽咪冇加大肥雞 oD雞油落去煮啦,如果唔係我估會仲掂!

*左圖:兩隻以鹽水煮好之大肥雞。
右圖:被我偷偷撕掉右脾之其中之一隻大肥雞。撕嗰時真係好 high!食慾指數上升100%!
最下圖:已斬好之半隻大肥雞。

12 comments:

Ruth Tam said...

so envy.

鳳凰藍 said...

睇到口水流!!
你成日都講食物,實質你識唔識煮呢?

Carrie said...

加埋大肥雞D雞油好肥架。fo_O

同埋,睇唔清楚,隻雞有無去皮架?

梁巔巔 said...

鳳凰藍,

有 oD水準咁啦! 星期1去 "風巔信霜" 睇睇妳就知我有幾掂. Hee heee.

Carrie,

.......去咗少少.....

Ruth,

唔駛 envy, 有機會我教妳煮.

冬冬 said...

海南雞飯一定要食雞皮呀! 精華呀! :O~ 呵呵呵~

-教壞人的冬冬

Carrie said...

".......去咗少少....."

咁多省略號,即係去極有限啦!哼!

冬冬:佢一向食野已經唔係好健康啦,唔可以俾佢無0黎節制,年紀愈大愈要小心(including myself)!

Hyacinthus said...

年紀愈來愈大? 唔可以俾佢無0黎節制 ???

哈哈哈.......

巔巔: 

鵝是隻大肥雞,肥又大呀,這是左脾這是皮,這是右脾這是肥!
鵝是隻大肥雞,肥又大呀,擺晒落肚先至威.唔擺落肚點會肥?  

梁巔巔 said...

"鵝是隻大肥雞,肥又大呀,這是左脾這是皮,這是右脾這是肥!
鵝是隻大肥雞,肥又大呀,擺晒落肚先至威.唔擺落肚點會肥?"

呀哈哈哈~~~~~~~~ hoooo~~~~~~~~ 笑到我吖~~~~~~~~ hooooo ~~~~~~

"鵝是隻大肥雞,肥又大呀,這是左脾這是皮,這是右脾這是肥!"

呢句最好笑!!!!!!!!!!!!! 個音, 律好古怪, 但好掂呀!!!!

差 oD唔記得~ 妳好叻呀!? 唓, 我小肥 ja ma! 有少少肚腩 ja ma.....

鵝都不知幾 fit! 禮都唔夠哦靚!

風信子<---- 打打打!!!!!!!!

鳳凰藍 said...

等睇星期一的文……

按常理喜歡煮食但又不是以此為職業者,多是偏肥的……因為常要試食,又要煮食,更要以身試法,請人一起食……哈!大概可以想像你又多肥~~

梁巔巔 said...

啱啱整咗首歌詞作為前奏, 有空唱吓啦!!!!!

Hoooooo!!!!

"等睇星期一的文……"

多謝棒場. ^^

梁巔巔 said...

"大概可以想像你又多肥~~"

喂喂喂, 唔係呀, 我唔係好肥呀! 係小肥 ja)))))))))))))))))

妳咪聽風信子佢喺度亂嗡呀)))))))))

鵝好靚仔嘅! ^^

Hyacinthus said...

肥鵝,肥鵝,又點會唔肥呢?
可愛既鵝一定要肥肥白白先至好味架 :)