Wednesday, December 21, 2005

禮物



他們從旅行帶問回來的禮物。 My god~~~~

我妹妹啲 taste。。。。件衫個款式沒錯係啱我咁青春活潑。但成件芥辣黃,係鮮黃色嘅芥辣黃,唉。

媽咪仲話妹妹佢本嚟仲諗住整件細碼嘅,話呢類衫要貼晒身先好睇先夠型!佢估我係 Bruse Lee 咩~ 仲有,我雖然話晒都有37.5吋胸肌,不過,個肚幾年前就統一咗六國而成為一個。。。。好彩都係媽咪醒目,揀件中碼唧!


還有其他,好似杯、手套和紀念品等,但不怎特別。其實最正嘅禮物就係又有靚飯食。

今晚,yo!蒜蓉蒸青口、水煮鹽鷄、炒白菜同白菜滾鷄湯。呵~~~~ 感覺躺洋於美食帶嚟嘅口福、滿足及幸福之中呀!呀!呀!呀!呀~~~~ 呀。。。。呀。

14 comments:

Hyacinthus said...

"件衫個款式沒錯係啱我咁青春活潑"

-______________-!!! 你咁可愛,啱哂啦

"個肚幾年前就統一咗六國而成為一個"

哎,呢d雖然已成事實,但好似唔提好過提哦....

梁巔巔 said...

"你咁可愛,啱哂啦"

梗係~

"個肚幾年前就統一咗六國而成為一個"

哦係誠實孩子.

程霜 said...

"感覺躺洋於美食帶嚟嘅口福、滿足及幸福之中呀....."

Is that a hint to Carrie? :)

程霜 said...

how about those on your wish list??
清蒸鯇魚、枝竹羊腩煲、蒜泥白肉、荔芋鴨肉煲、中式牛柳、咕嚕肉、薑蔥抄羊片、水餃。。

梁巔巔 said...

今晚: 白蘿蔔鮮肉時菜煲, 燒肉, 白切鷄, 豬肉粉葛湯.

呀~~~~~~~~~~~~~~~~

唔好羨慕喎! ^~

Ruth Tam said...

Really envy you.

Carrie said...

"Is that a hint to Carrie? :) "

I hear NOTHING! =D

Hyacinthus said...

"哦係誠實孩子. "

自認可愛既肥仔 :p

梁巔巔 said...

"自認可愛既肥仔"

肥仔????!!!!!?.....

......係吖.....就算係肥都肥得 cute 吖!

Hyacinthus said...

"就算係肥都肥得 cute 吖! "

-_____________________-"

梁巔巔 said...

唔抵得吖~

Hyacinthus said...

傻啦,傻啦,點會呢???

我又無你咁可愛,又無你咁威,可以統一六國,我又點會唔抵得吖~

梁巔巔 said...

"可以統一六國"

o胡~~~~~~~~~~~~

梁巔巔 said...

妳好威吖! ><