Thursday, December 22, 2005

2005過冬


冬至晚飯,好豐富!我人體黑洞要發揮啦!

以前也曾寫過:「每煮一頓飯,它的真義是甚麼?~ 是希望藉着吃一頓家的飯,看見一家人,一家至親,齊齊整整、開開心心的相聚在一起。醉翁之意不在食;在乎彼此之能歡聚一刻也!。。。。煮完餸之後通常都沒甚麼胃口吃 (大概係由於煮餸時已被油煙弄得胃口也『滯』了的原故吧)。就更倍加感到媽媽及以前還健在的祖母真偉大!!

像今天冬至這些大節日,就更顯出至親的寶貴。

7 comments:

Ruth Tam said...

That's fantastic.

Andy said...

我屋企i左個盤菜鍋, 幾ok~

梁巔巔 said...

"我屋企i左個盤菜鍋"

盤菜!? 正呀!

不過有蝦嗰盤只係似盤菜. 其實係海鮮白蘿蔔時菜煲. ^^

梁巔巔 said...

正!

程霜 said...

頭可斷 血可流, 巔巔廚藝
風子評為:未入流
香,味吾知; 色.肯定未夠
進步空間一定有

入廚學問 博大深厚
虛心學習 先有成就
其實巔巔廚藝 可遇不可求
可惜風子吾吼 好彩仲有Carrie吼

梁巔巔 said...

你同風信子同一鼻孔出氣吖!

"風子評為:未入流"
"可惜風子吾吼"

超~ -____-

Hyacinthus said...

"你同風信子同一鼻孔出氣吖!"???

哎,巔巔,其實程霜係度讚緊你呀,乜你睇唔出咩?

"其實巔巔廚藝 可遇不可求" see?

只是我有眼不識泰山咋, 睇來我都要 "虛心學習 先有成就" :)