Saturday, October 29, 2005

願乖乖早點去睡  閉上眼進太空裡
我會抹去你的眼淚
那怕變化歲月裡  北風祇管呼呼吹
我也會抱你吻你身心裡

愛你是我的生趣  怎麼結果都心醉
無須負責任  催逼一生答謝

只須講:
Ma Ma I Love You!


願你一生不畏懼 世界醉了你不醉
有了智慧再加敏銳 
你要往遠遠路裡 不管艱辛只管追 
我也會暗暗祝福一千句

愛你是我的生趣  怎麼結果都心醉
無須負責任  催逼一生答謝

只須講:
Ma Ma I Love You!

11 comments:

Ruth Tam said...

You are lucky.

Sunshine said...

So am I, although I do not think it really applied to my dad.

Hyacinthus said...

我喜歡葉德嫻唱的版本,很感人!很易教人掉眼淚...

梁巔巔 said...

Maria Cordoro 版本最正. 亦係 orginal.

但可惜網上找唔到.

Hyacinthus said...

電影版好像是Maria Cordoro唱的, 對嗎?

梁巔巔 said...

You're right la!

^~

咦, 唔通妳我係同年代?

By the way, 妳係唔係港大中文系?

Hyacinthus said...

哎, 可以重播又重播再重播架!

文學院? 我似咩? 數來聽聽先啦 ~

梁巔巔 said...

講點解咪即係讚妳?

Um.....點解覺得妳係文學院出身呀? 第一, 唸理學院唔似妳個 style;

第二, 妳 oD文學、語文根底好;

第三, 妳有啲啲啲啲文人情懷;

最後, 妳似文學院 oD人囉.

Hyacinthus said...

巔巔, 咁你就要跌眼鏡啦~~

我係唸數理出身的,數學本就是我的強項!係強項!不過語文我也不錯的!

第二, 我也喜歡中文文學,又愛打書釘,中學時睇雜書當吃飯,好快又一本!

大學一年時有同學以為我係文學院的學生,或者他們也好像你這樣想, 唸理學院唔似我個 style; 曾經也有人話我好重書卷味!

有啲啲啲啲文人情懷? 可能前幾年寫得太多文章的示固吧,最近已經寫少左好多!

點樣呀,你的眼鏡碎了否?

梁巔巔 said...

"我係唸數理出身的,數學本就是我的強項!係強項!"

.........


跌晒了.....

Hyacinthus said...

唔?都唔係既 ...

咁買返一對咪得囉 :)