Friday, October 14, 2005

東西方弟一 "吋"、弟一絕歌

Release Me

有幾吋有幾絕又有幾郎心如鐵?睇歌詞啦。

Please release me, let me go
請妳比我走啦
For I don't love you anymore
只因我已唔愛妳囉
To waste our lives would be a sin
再係咁落去嘥我哋時間真係罪過嚟
Release me and let me love again
所以放開我同等我出去重新愛過啦

I have found a new love, dear
我已經揾到新歡啦親愛的
And I will always want her near
同咯喎,我將會永遠要佢喺我身邊嘅呢
Her lips are warm while yours are cold
妳知嘛,當妳嘅咀唇係冰冷冷嘅時候佢嘅咀唇係暖烘烘 o架
Release me, my darling, let me go
"打令",放開我等我走吧

Please release me, let me go
請妳比我走啦
For I don't love you anymore
我真係唔再鍾意妳啦
To waste my life would be a sin
浪費彼此嘅一生係好大罪 o架
So release me and let me love again
所以比我走兼比我能夠愛過弟二個啦

Please release me, can't you see
鬆開我啦!喂,唔通妳仲睇唔到吖
You'd be a fool to cling to me
妳嘅痴痴纏纏搞到妳活脫脫係個蠢才
To live a lie would bring us pain
唉大佬,活喺妳自己呃自己嘅世界裏面只會帶比大家痛苦 o架咋
So release me and let me love again
所以比我走兼唔該比我能夠愛過弟二個啦
Let me go, let me go
比我甩身;比我甩難啦!

Engelbert Humperdinck

其他?行一邊。

5 comments:

史路比 said...

唔..你一定係成日用呢招架啦..哈哈~

Hyacinthus said...

阿比,巔巔熟到曉得唸,用應該難唔到佢既,

Let me go, let me go, hahah..

梁巔巔 said...

風信子, 風信子哦,
史路比啊史路比,

http://218.22.255.189:8081/song/2/395/15.Wma

Ruth Tam said...

You use it all the time?

梁巔巔 said...

ruth,

No ar))))))))))))))))))))))

咪比佢哋兩個誤導呢!

.......不過都曾經用過. ^~