Wednesday, October 05, 2005

我的志願~ 小六

我弟日大個要做律師。點解要做律師呀?因為做律師成日都好優悠,成日好多時間可以飲杯嘢、溝女仔。我弟日大個要做醫生。點解要做醫生呢?因為做醫生成日都好得閒,又成日都可以飲杯嘢、大攪男女關係。剩係駛講:"預備~ 1, 2, 3!" 咋喎。

假如我中了六合彩~ 中三

假如我中了$30,000,000六合彩呢,我呀,我會捐$999,999出嚟。點解呀?因為呢,我唔想 ga,我怕唔捐自己受唔起 oD咁好嘅運吖嘛。

中一次$但扑三次街就唔好啦!係唔係吖?

你最愛的~ 大一

不 愛爸爸 不 愛媽媽 更 不會戇居到愛國家。
只 愛錢錢 只 愛錢錢 更 加識叻到錢揾錢。


◆ ◆ ◆ ◆ ◆

而家啲細路。。。。心寒寒。。。。好恐怖啊好恐怖啊!!

5 comments:

Hyacinthus said...

.........

哎,小時已有咁既歪唸,中學也難學得乖,人大左,無王管,壞到連自己也心寒 -_-"

巔巔呀巔巔, 你都係時候檢討一下啦!

梁巔巔 said...

喃嘸訶尼陀佛~~~~~~

Hyacinthus said...

喂, 講中左,要改台詞???

而家以前啲細路都一樣,心寒!

梁巔巔 said...

呵, 如果我係咁我駛介意!?

只為免其他人好似妳一樣誤會了此文的原本意思, 最好唯有加番句啦!

喃嘸訶尼陀佛~~~~~~

macy said...

唔錯吖, 都几好吖, 好食懶飛都識得做住e生,律師.

仲知道因果關係,

仲識得$$$,

靚仔有前途~