Wednesday, September 14, 2005

禮拜手

甜癮又作怪,"摷" 咗一陣都冇朱古力。於是就 "班" 救兵 (問阿媽):"喂,媽咪,有冇朱古力嗰 oD甜嘢吖?"

"咪喺櫃裏面囉!" 媽咪很平和咁答。
"冇喎!" (其實我仲未打開)
"拎開出面 oD樽,擺得好入。揾吓啦!" 語氣仍然平和。
"邊有?真係揾唔到!" (其實我只係打開咗個櫃,作狀地係咁 "椅" 望兩嘢。)
"揾真 oD啦。。。。都話擺得好咯!" 語氣已明顯起咗變化。
"邊度有呀?" 我繼續扮魚蝦蟹。
"你要拎開 oD嘢,先見到!" 她開始唔 "老嚟"。
"根本都冇!嘿,妳揾比我睇吖~~~~" 我理直氣壯無賴地說。
"。。。。" 她沒有回應。幾秒後。。。。火了:"我揾到嘅話你同我全部食晒佢吖嗱!?!!"

媽咪突然變得動作敏捷,走過嚟三扒兩撥就 "摷" 咗一大樽朱古力出嚟。"嗱!咩嚟 o架?!"
呯!成樽楝咗喺張枱度,並話我:"你根本就冇揾過!正一禮拜手!"
"。。。。禮拜手係咩嚟?" 我問。
"禮拜你駛唔駛做吖!?"

。。。。

偶有佳作真係。


妹妹

Hooo~ 好快,阿端已到了那邊兩個星期了。今日聽佢老公講她在那邊的情形,一切安好。並告知11月底回港過 X' mas。

X' mas!?!!11月尾就放 X' mas?!?!嘩,X!歐洲 oD大學都好呃$!

關於李敖訪港

已確定他只會在北京和上海的大學作公開演講。真可惜!

在出發前的記者會上,香港的記者亦曾問到這問題,他的答案是因為對香港很陌生,故不作此打算。唉,好明顯,他認為無需要同香港的大學生 Q & A,因為未夠班。


無奈

這幾天有點點唏噓~ 在男人肩上的重重千斤,好辛苦、好無奈。

命運不得我挑選,前途生死自已難斷;茫茫滄海身不知處,落葉歸根是家園。
人如滄海柳葉船,離群隱居自已情願;前途偏偏多挑戰,若問吉凶我亦難判斷。
男兒天職保家眷,兒啼妻哭內心撩亂;難尋進退失方寸,前途生死我亦難判斷。

很喜歡決戰前夕這闕歌詞。他道出了男兒的所有情懷。












10 comments:

Carrie said...

似乎我地個個都係夜鬼...

梁巔巔 said...

人以群分; 物以類聚嘛~

Wei, 我好想知, 妳究竟發生了甚麼事呢? 能幫到妳嗎?

史路比 said...

哈哈,你好懶呀!
男人,做咩你咁感慨呀? hee...

梁巔巔 said...

Snoopy,
唉, 好多嘢好辣手呀~ X!

Carrie said...

我尋晚同你地係blog chit-chat 0既時候其實仲做緊公司野呢‧‧‧

我‧‧‧說不清自己咩事。=)

梁巔巔 said...

嘩....
幫人打緊單好 "杰" 嘅官司?

Carrie said...

I am not a legal profession. =)

梁巔巔 said...

carrie,
Okay 的話, 話我知妳做咩咁慘啦!
仲有, 喂, 攪攪妳個 blog 啦! 等我可以欣賞吓妳 oD大作!

Carrie said...

Aiya...I really dunno what's wrong with my blog. Told you that you gotta switch to unicode to read it ar.

And you can view my profile with my email address there. =)

梁巔巔 said...

carrie,
So, leave your email address here la.

Moreover, better today?