Monday, September 19, 2005

朋友,同我一起飲勝!

9月19號,今日是我寫 Blog 一個月慶典! 哈哈~ 竟然堅持到。 回想個幾月之前的那一段日子,hoooo,同衰運嘅親蜜程度真係 sweet 到自己都唔信。直至上個月的月中,所有他媽的不幸嘅事情終於過去,一切終於告一段落。

8月19號那天,我下定決心,全部,由那天從新出發。

在新的軌道、新的里程,我的朋友,以及有幸新結識到的真朋友,希望將來我們能對酒當歌說明天;乾杯共聚話當年。看看以後大家會怎樣畫出你我的色彩吧。

13 comments:

Carrie said...

=)

Hyacinthus said...

Monthly celebration? How about a year soon? Like you mentioned, wish luck and joy filling up your new life. Cheers!

梁巔巔 said...

carrie,
有冇睇醫生呢?

風信子, 風信子哦,
仲有11個月先至1週年. 飲住香檳先啦!

Carrie said...

訓醒又無事lor...

1個月有香檳, 咁一週年你係咪請食飯?hahaa...

梁巔巔 said...

Haaa~ 妳嚟我有 oセ所謂吖~

冬冬 said...

恭喜﹐恭喜~~ :)

Carrie said...

咁唔好等一週年啦,應該每三個月慶祝一次lor~ 係咪仲聽者有份添呀?

=PPPPPPPP (逃走中)

史路比 said...

have a brand new start! ^^

梁巔巔 said...

冬冬,
多謝妳呢位我第一個喺 blog 識嘅朋友.

And, 等緊妳番嚟. 同妳燒黄紙結拜吖! Haaaa!

carrie,
最緊要有妳哋呢 oD貴賓~ ^^

史路比,
喂喂, 謝謝妳的祝福. Haa, 我哋好少咁正經交流吖! Heee, 都係我衰~~~~ ^~
隻手點?

Ruth Tam said...

Cheers!!!

梁巔巔 said...

Ruth,

^~

程霜 said...

不如擺番幾圍,賀賀佢..最多我出酒,你出豉油同雞? kung-si-kung-si, keep up with the thoughts!

梁巔巔 said...

霜,
我沒有忘記到你呢. 你係第一個自己到我 Blog 留言嘅男人.

希望友誼維持下去.