Saturday, September 10, 2005

"廸士尼綜合症侯群" 嚟料發作啦!今日樂園內竟然有兩間餐廳懷疑發生食物中毒事件!點解呀又?點解又有嘢衰嘅!?

香港特區政府究竟係繼續仲行緊衰運吖,定還是真係無能?!自從由自己管自己之後單單嘢都撞板嘅?!

由一開始,我對"廸士尼" 登陸香港已抱不太樂觀態度。只要看看第一次其作慈善試開式入場日的情況已足以令我們這從少已憧景 "廸士尼之夢" 的一代心酸不已、蒙上污點。

開幕日直到以後不會有任何肉酸醜陋情況發生,係我的盼望。天佑我們。阿彌陀佛。

4 comments:

Ruth Tam said...

When we focus too much and rely too much on one thing, we bound to get disappointed.

梁巔巔 said...

Ruth,
Yes. 所以近年我盡量凡事都持着平常心或過客的心態。那你會舒服點. 而且, 往往還會有bonus呢! ^~

冬冬 said...

去過美國西岸的disney world後﹐我對其它的disneylands都沒興趣了。。。:P

你會去嗎?

梁巔巔 said...

冬冬,
我完全沒有去嘅衝動.我唔想它破壞我的童夢.