Tuesday, August 23, 2005

Nokia & Motorola



已在 Nokia 工作二十多年的卡拉斯烏奧(Oilli - Pekka Kallasvuo) 將出任這全球手機龍頭的CEO. 而彭博專欄作家林恩認為他上任後的弟一件事是應該把這間公司, 趁現在仍是如日中天時賣掉!

林恩的理由是 Nokia 經過廿幾年的出色經營, 其作為一家獨立公司的發展己飽和, 甚至看不出有未來. 所以, 若成為大型電腦及電子企業旗下的業務會更有保障. 林恩同時亦舉出了若干論點肯定其看法 (詳情参閱2005年8月23號信報).

未必啫~

好似 Motorola 嗰個CEO~ 桑德 (Ed Zander) 咁, 佢上任嗰時 Motorola 就死咁滯啦, 但喺佢扭盡六壬之下 (經典一役係推出 Razr 系列), 咪一樣歌舞昇平~

之不過點都好, 盡了最大努力, at the end of the day (呢句 at the end of the day 英文, 好好用 ga! 唔係點解咁多人用嚟做咗 shibboleth 吖, 嘿!) 都係講命. 好似桑德講: "I don'y believe in this whole CEO thing. We're way overrated sometimes."

No comments: