Wednesday, August 24, 2005

王菁華~ 索!

好鐘意!

屋企有太平天國及漢武大帝. 終於睇成套太平天國, 拍得好好. 個人覺得仲好睇過漢武大帝.

戲裏面靚女甚多, 好似其中有個飾演傅善祥嘅楊童舒, 都係一絕. (包括周迅. 那時仲好, 味道仲未出. 但仍有可觀性!), 但最迷住我嘅係佢~ 索!!!!!

攪到小弟一有佢份嘅時候成日 rewind 又 rewind, 睇完又睇! 越睇就越鐘意wor!! 難得嘅係, 佢有着一般美女所欠奉的那股逼人英氣; 柔情以水, 含情默默嘅那刻呢, 佢會令你完全徹底終於知道明白女人係水造嘅終極體會~ 簡直無得頂! 娶到佢, 短幾個鐘頭命? I do!

2 comments:

macy said...

唔識!

樣子ok吖,但做為一個美女,手臂粗了點,胸細了點,輪廓太硬...或者睇電視,轉個妝,轉個d衫,會好一點.

梁巔巔 said...

我都覺得佢硬咗 oD. 但仍索!