Monday, August 22, 2005

好發明






發覺呢幾樣野幾fit喺香港嘅MTR用~ 尤其是係右下角嗰個發明. 大
家留意
吓啦, 香港人一入閘 (地鐵車箱),
首賽馬日嘅music就會播起.
oD人正在全力向前滙聚嘅眼神, 臉部不自覺嘅抽蓄, 加大無畏嘅步伐, 男女一樣, 包括俊男美女, 就好似一群饑餓嘅蝗蟲咁向車廂有空位嘅座位瘋撲; 連就只有少少剩餘的空隙都不放過bor, 一個龐大嘅 pat pat 肆無忌憚有理無理一嘢坐落去, 最後以一個滿足, 淡定, 放鬆晒嘅表情謝幕.

所以, 呢個 invention 真係好啱喺香港用. 不是嗎!? 一開波以呢張小櫈放喺胸前開路, 見到目標, 描準獵物後, "唔好意思呀" or "咩呀" 甚至咩都慳番, 一嘢 "o篷" 落去, 包保原本坐喺度嗰個彈開. 就算冇, 呢張嘢起碼可以把空位撬開大oD!

諗諗吓, 呢幾樣發明唔單只適用於地鐵, 喺好多地方都大派用場例如火車, 輕鐵, 電車, 排隊等位, 排隊買"飛", 排隊輪籌 (飲茶 & 炒樓), etc. 好過oD國內同胞咁, 成日施展國技~ *"mou" 吖!


http://www.cqcdbs.com/Student/ysyxs/music/sm.mp3 (Music: 賽馬)

No comments: