Wednesday, August 31, 2011

熱烈慶祝!



強爺訪港後遺症副作用單嘢,港官港人秉承一貫作風~ 港官例牌否認厚顏死撐;港人 (絕大部份) 一窩蜂插打鬧,爆炸力依然驚人。

前日看到肥禿在立法局被插會上廢話 + 大話連篇的表現,其乞人憎分數即刻再加 n 次方。今次,肥禿一定要繼續死撐,繼續講大話,繼續硬,無彎轉得。佢自己攞嚟 (自己攪到自己唔可以軟得)。誰叫佢一上台一開波就「嬾」強勢「嬾」強硬又寸嘴,踩到咁「行」寸得咁盡硬過青瓜,如果今次呢壇嘢到最後佢要道歉,相信,就應該係因為被港人 (包括市民、政客及傳媒) 鍥而不捨的追打狙擊。

不過,呢一日99%不會發生。因為,中央和曾狗的政府,全力挺住。所以,縱使不久之後有一連串証據証實肥禿講大話,誠信有問題,他的香港公安處處長烏紗仍是會戴得安安保保。甚至,哈哈,連道歉都不用。不然的話,香港公安處處長幫阿爺為阿爺做事是會有如此收場如此瘀皮,那麼,香港公安還怎有士氣了?香港以後的安保又怎辦了?(又加香港公安人工囉!有錢駛得鬼推磨嘛。啲 PC 仔,中五畢業起薪點由現在差不多萬八加到二萬五,其他各級加二萬。)

最重要的原因,肥禿可以繼續坐得好穩是因為港人之持久力耐戰力一向豆腐,好快,又會被第二樣事情「吸引」開去的喇。

另外,今次事件,我可以說,由1997年7月1號到2011年8月29號,一國兩制正式名存實亡。香港真真正正回歸祖國大陸。

五十年不變?!只需14年零一個多月,香港淪陷淪亡。

Monday, August 29, 2011

Blog


微博
Facebook
Twitter
......

始終都係 Blog 夠味道。

當然,我不否認,我 out。

各位好。